مجتمع پتروشیمی کرمان در سفر رییس جمهوری اجرایی می شود

استاندار کرمان گفت: عملیات اجرایی نخستین مجتمع پتروشیمی شرق کشور در سفر رییس جمهوری به استان آغاز می شود.

استاندار کرمان گفت: عملیات اجرایی نخستین مجتمع پتروشیمی شرق کشور در سفر رییس جمهوری به استان آغاز می شود.
 

ostandar6

به گزارش صدای زرند ، علیرضا رزم حسینی امروز در آیین نماز جمعه کرمان به مناسبت هفته دولت افزود: مجوز نخستین پتروشیمی شرق کشور با چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان اخذ شده است.

وی گفت: خوشحالیم که آرامش و ثبات در اقتصاد ایران به وجود آمده است.

وی بیان کرد: با اقدامات موثر دولت، رکود اقتصادی کمتر شد و نرخ ارز ثابت ماند، همچنین تورم بالای ۴۰ درصد به حدود ۲۰ درصد رسیده که نشان از تدبیر در امور اقتصادی است.

استاندار کرمان گفت: دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته سعی کرد در حوزه سیاست خارجی با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مذاکرات هسته ای را به جلو پیش ببرد و در این مدت تحریم ها و فشارهای بین المللی و اقتصادی کاهش یافت.

وی به تحول و دگرگونی در حوزه سلامت اشاره و اضافه کرد: امروز بیماران هنگام ورود به بیمارستان هزینه های بالا را پرداخت نمی کنند.

رزم حسینی گفت: یارانه واقعی یعنی مردم مستقیم خدماتی را دریافت می کنند که در تورم تغییری ایجاد نمی شود و موجب رضایتمندی هم می شود.

وی وحدت را عامل پیروزی و پیشرفت ملت ها دانست و ادامه داد: محور وحدت در کشور ما ولایت است که همه باید پایبند به آن باشند تا وحدت بیشتر شود.

استاندار کرمان گفت: ولایت و توسعه شعاری است که باعث پیشرفت استان می شود.

وی تصریح کرد: هیچ گروه سیاسی دنبال عقب افتادگی کشور نیست و دولت ها می آیند تا شاهد پیشرفت بیشتر کشور و تکمیل کننده خدمات دولت های قبل خود باشند.

رزم حسینی گفت: همانگونه که مردم خالصانه در هشت سال دفاع مقدس به جبهه ها آمدند اکنون نیز باید در صحنه حاضر شوند تا شاهد پیشرفت و موفقیت باشیم.

وی تاکید کرد: مسیر باید برای مردم هموار باشد، با مردم باید صادق بود و به آنها باید اعتماد کرد تا شاهد استانی خودکفا باشیم.

وی با اشاره به قابلیت های استان در بخش های مختلف افزود: در حوزه گردشگری نیز بازار تاریخی کرمان و باغ فتح آباد در حال بازسازی است.

استاندار کرمان به بحران آب در استان اشاره کرد و گفت: منابع زیرزمینی امانتی است که دست ما داده شده و نباید بی رویه از آنها استفاده شود بلکه باید شاکر خداوند باشیم و صحیح استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: طرح همیاران آب توسط استانداری کرمان تدوین شده و با اجرای آن طی ۱۰ سال می توانیم با مدیریت منابع موجود از خطر کنونی نجات یابیم.

رزم حسینی بر ضرورت توجه به بخش فرهنگ و ورزش نیز تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگی و ورزش به رفع ناهنجاری های اقتصادی و اجتماعی کمک می کند.

وی اضافه کرد: در بخش فرهنگ تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی و تشکیل شوراهای مشورتی دغدغه های فرهنگی در جامعه را برطرف کنیم.

وی گفت: روحانیون عزیز در کرمان پیشگام رشد فرهنگ بوده اند و هم اکنون نیز در این زمینه نقش اثرگذاری دارند.

استاندار کرمان ادامه داد: دولت اراده کرده است که مشکل بیکاری را در کشور حل کند و از همه می خواهیم تا با اتحاد زیر چتر ولایت به سوی پیشرفت و آبادانی گام برداریم.

وی همچنین از روحانیون و ائمه جمعه برای کمک به پیشرفت استان و همدلی با دولت و مسوولان تشکر کرد و گفت: مشی ما اعتدال و میانه روی و دوری از افراط و تفریط است همان گونه که ائمه اطهار (ع) و علمای دین این گونه بودند.

انتهای پیام/