حفظ وحدت راه حل همه مشکلات است

به گزارش صدای زرند ، حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نماز جمعه پس از انتصاب به امامت جمعه جیرفت افزود: علاوه بر حفظ وحدت باید به مسایل دینی و ارزش های اسلامی پایبندی بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه جیرفت2

به گزارش صدای زرند ، حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نماز جمعه پس از انتصاب به امامت جمعه جیرفت افزود: علاوه بر حفظ وحدت باید به مسایل دینی و ارزش های اسلامی پایبندی بیشتری داشته باشیم.

 

وی تاکید کرد: همچنین علاوه بر حفظ وحدت بین مسوولان باید وحدت بین مردم و مسوولان هم تقویت شود.

وی با تبریک هفته دولت گفت: طبق آمار ارایه شده از سوی فرماندار جیرفت در این هفته ۱۰۰ طرح عمرانی در بخش های مختلف با اعتبار ۱۷۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که این نشان از توجه بالای دولتمردان به عمران شهرستان است.

امام جمعه جیرفت افزود: ظرفیت های بسیار بالایی در شهرستان جیرفت وجود دارد و یکی از علل محرومیت این شهرستان شاید این باشد که مسوولانی که در مرکز هستند از این ظرفیت ها اطلاع لازم را ندارند و مسوولان شهرستانی باید اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: یکی از دلایل پذیرفتن امامت جمعه شهرستان جیرفت این بود که قبل از انقلاب این شهرستان میزبان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام کرمی پور افزود: تقویت بنیه دینی و اعتقادی مردم از طریق خطبه های نماز جمعه، برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی از وظایف امام جمعه محسوب می شود.

وی بیان مواضع امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ولایت و نهادینه کردن این فرهنگ را از دیگر وظایف امام جمعه برشمرد و گفت: باید بین مردم بویژه جوانان روحیه نشاط و شادابی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به این که هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده ادامه داد: این روز، روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است که توسط تروریست ها به شهادت رسیدند.

امام جمعه جیرفت گفت: از نظر استکبار جهانی هر کشوری که با آنها همدل و همراه سیاست های آنها نباشد تروریست است و کشورهایی که همدست آنها باشند دوستان آنها محسوب می شوند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی الگوی خوبی برای مبارزه با استکبار در جهان شده است گفت: امام فرمودند کاخ سفید کسانی را تروریسم می نامد که مخالف با جنایت های آنها باشند و هر کشوری که موافق با سیاست آنها باشد کشوری خوب است.

حجت الاسلام کرمی پور بیان کرد: سوریه و لبنان شاخ و برگ انقلاب اسلامی هستند و امروز که دشمنان نتوانسته اند به ما حمله کنند به سمت شاخ و برگ های این انقلاب رفته اما تاکنون نتوانسته اند به آنها ضربه وارد کنند.

وی تصریح کرد: اگر شاخ و برگ صدمه ببیند به ریشه هم ضربه وارد می شود.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: استکبار جهانی به نام مبارزه با تروریسم در افغانستان و عراق با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی اقدام به راه اندازی جنگ نظامی کرده است.

وی با بیان این که استکبار درصدد ضربه زدن به اسلام است گفت: یکی از راه هایی که آنها برای ضربه زدن به اسلام در پیش گرفته اند ترویج فساد و فحشا از طریق کشف حجاب است.

وی خاطرنشان کرد: دومین راهی که آنها بکار گرفته اند برداشتن حد و مرز بین محرم و نامحرم است که برای مبارزه با این توطئه های دشمنان حفظ وحدت و تقویت بنیه دینی و مذهبی بهترین راه حل است.

حجت الاسلام کرمی پور همچنین از تلاش های حجت الاسلام عسکری امام جمعه سابق جیرفت تقدیر کرد و گفت: درب دفتر امام جمعه به روی همه باز است.

مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ، حبیب الله خنجری فرماندار زرند ، احمد امینی روش فرماندار جیرفت و جمعی از مسوولان شهرستانی در آیین معرفی امام جمعه جیرفت حضور داشتند.

 

انتهای پیام/