همایش تجلیل و تکریم از بازنشستگان صنعت برق شمال استان کرمان در زرند برگزار شد

به گزارش سایت صدای زرند ،هفتمین همایش تجلیل و تکریم از بازنشستگان صنعت برق شمال استان کرمان با حضور بازنشستگان و خانواده آنان و جمعی از مسئولین صنعت برق استان ، و سایر مسئولین شهرستان زرند برگزار گردید.

 هفتمین  همایش تجلیل و تکریم  از بازنشستگان صنعت برق شمال استان کرمان با حضور بازنشستگان و خانواده آنان و جمعی از مسئولین صنعت برق استان ، و سایر مسئولین شهرستان زرند برگزار گردید.

Hamayesh-Bargh-Zarand_ (2)

 به گزارش سایت صدای زرند ،هفتمین  همایش تجلیل و تکریم  از بازنشستگان صنعت برق شمال استان کرمان با حضور بازنشستگان و خانواده آنان و جمعی از مسئولین صنعت برق استان ، و سایر مسئولین شهرستان زرند برگزار گردید.
در ابتدای مراسم مهندس حیدری مدیرعامل نیروگاه زرند ضمن عرض خیرمقدم وتقدیر از بازنشستگان و همسران ایشان بعنوان همراهان همیشگی،  گفت:  نتیجه چنین جمعهایی ، ایجاد بذر محبت و دوستی بین کارکنان است که امروزه با وجود مشغله ها ی زندگی و کار ، در جامعه کمرنگ شده است .
وی افزود : هدف از برگزاری چنین مراسمی  علاوه برتجدید دیدار دوستان بعد از مدتها که خود سبب  شادی و نشاط همکاران می گردد ، به منزله اجر نهادن به سی سال تلاش کسانی است که بهترین دوران عمر خود را وقف کار خود کرده اند.
در ادامه مهندس جمشیدی جم مدیرعامل کانون بازنشستگان صنعت برق استان ضمن تشکر از میزبانی این مراسم توسط آقای مهندس حیدری مدیرعامل نیروگاه زرند ، شرح مختصری از خدمات کانون در سال جدید را عنوان و ابراز امیدواری کرد که کانون بتواند در حد مقدورات کمک فوری به بازنشستگان عزیز داشته باشد.
این مراسم بابرنامه های شاد فرهنگی و هنری همراه بود و در انتهای مراسم با  اهدا لوح و هدایا ازبازنشستگان و همسران آنان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/