نقاشی کودکان ایرانی از مردم غزه (+عکس)

آثار ارسالی کودکان و نوجوانان پس از بررسی توسط کارشناسان، در برنامه پرمخاطب «نقاشی نقاشی» شبکه پویا پخش خواهد شد و به آثار برگزیده این مسابقه، جوایزی نفیس از سوی روابط عمومی معاونت سیما اهدا خواهد شد.

شبکه پویا با برگزاری مسابقه نقاشی «فلسطین، مقاومت اسلامی و کودکان» در برنامه «نقاشی نقاشی» بازتاب فجایع غزه در آثار کودکان را جمع‌آوری کرده است.

صدای زرند: همزمان با تشدید بحران انسانی در غزه، شبکه پویا با همکاری روابط عمومی معاونت سیما اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی «فلسطین ،مقاومت اسلامی وکودکان» کرده و طی روزهای اخیر، آثار نقاشی متعددی توسط کودکان و نوجوانان ایرانی با موضوع فجایع انسانی در غزه ترسیم و به برنامه «نقاشی نقاشی» ارسال شده است.

آثار ارسالی کودکان و نوجوانان پس از بررسی توسط کارشناسان، در برنامه پرمخاطب «نقاشی نقاشی» شبکه پویا پخش خواهد شد و به  آثار برگزیده این مسابقه، جوایزی نفیس از سوی روابط عمومی معاونت سیما اهدا خواهد شد.

محمد علیزاده تهیه کننده برنامه «نقاشی نقاشی» ضمن تایید این خبر گفت: محور اصلی عمده آثار ارسالی مخاطبان کودک و نوجوان شبکه پویا به بخش مسابقه دربردارنده پیام‌های انسانی و صلح طلبانه است.

تحت تاثیر قرار گرفتن کارشناسان از حس نوع‌دوستی کودکان ایرانی

وی با اشاره به تاثیرات روانی حوادث غزه و کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی در ذهن و روح کودکان ایرانی افزود: آنچه که کارشناسان برنامه «نقاشی نقاشی» را تحت تاثیر قرار داده عمق علاقه و حس نوع دوستی در میان کودکان ایرانی است.

این تهیه‌کننده در پایان یادآور شد: در اغلب آثار نقاشی ارسال شده به برنامه «نقاشی نقاشی» محورهایی نظیر کمک به کودکان غزه، امداد رسانی به مصدومان و یاری به کودکان فلسطینی مشاهده می‌شود. به عنوان مثال از تصاویری نظیر حضور کودکان ایرانی در مراکز درمانی غزه، حضور کودکان ایرانی در کسوت پزشک و پرستار در کنار مصدومان فلسطینی و یا صحنه‌هایی از یاری به کودکان غزه می‌توان به عنوان تِم‌های پرتکرار نقاشی‌های ارسالی به برنامه «نقاشی نقاشی» شبکه پویا یاد کرد.

نقاشی کودکان ایرانی از مردم غزه (+عکس)نقاشی کودکان ایرانی از مردم غزه (+عکس)نقاشی کودکان ایرانی از مردم غزه (+عکس)

نقاشی کودکان ایرانی از مردم غزه (+عکس)

نقاشی کودکان ایرانی از مردم غزه (+عکس)