پیام تقدیر و تبریک رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان زرند به حضور پرشور مردم زرند و کوهبنان

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان زرند در پیامی، خلق حماسه شهروندان زرندی و کوهبنانی را ستود.

به گزارش صدای زرند، در بخشی از پیامِ علی پوررنجبر چنین آمده است:

خلق حماسه ی باشکوه شما مردم ولایی مومن انقلابی و بابصیرت به قدری حلاوت بخش بود که خستگی عوامل نظارتی را که بنا به مسئولیت خود از چندین ماه قبل بصورت ممتد و گاه شبانه روزی برای صیانت از آراء شما تلاش کرده بودند را از وجودِمان زدود.

درودتان که در بزنگاههای مهم و ویژه اینکه در این دوره تمام تلاش دشمنان روی دلسردی مردم از حضور در پای صندوق‌های رای به انحاء مختلف خصوصا شبکه های ماهواره ای و مجازی گداشته بود را مأیوس نمودید و قلب امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و جانشین خَلفش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را شاد و روح شهدا را از خود خشنود کردید.

اینک که انتخابات حوزه ی انتخابیه زرند و کوهبنان در نهایت امنیت و آرامش و با حضور حداکثری مردم به اتمام رسیده است جای دارد از تمام کاندیداها و اعضای ستادهای تبلیغاتی خود که با حضور بر شور و حرارت این میدان نقش آفرینی کردند تقدیر نمایم.

از اعضای محترم شبکه نظارت و اعضای ستادی دفتر شورای نگهبان ، اعضای محترم هیئت اجرائی و همچنین از دستگاه قضایی ، شورای تامین شهرستان نهادهای انقلابی که هر کدام برای فراهم ساختن زمینه ی حضور حداکثری مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده اند تشکر می کنم.

و اما یکی از مهمترین اجزای خلق این حماسه ، حقیقتا اصحاب رسانه های زرند بودند که با انجام رسالتِ خبری خود و با نگاهی انقلابی پای در میدان گذاشتند که وظیفه دارم از رسانه های پرتلاشِ از جمله خبرگزاری صدا وسیما،صدای زرند،ندای زرند،سیمای زرند،مهتاب کویر،خورشیدیزدان آباد و باشگاه خبرنگاران جوان که چندین نشست قبل از انتخابات در خدمت آنان بودیم و عزم و اراده ی آنان کاملا به چشم آمد نام ببرم و برای این عزیزان نیز موفقیت و سربلندی آرزو کنم.

در پایان انتخابِ جوان انقلابی دکتر عبدالحسین همتی که از جمله ی نوابغ علمی کشور و حتی در جمع دانشمندان برتر جهان می باشد را به ایشان تبریک عرض نمایم.

بی تردید ، با حضور این برادر ارزشی ، فصل نوینی در راه خدمت به تمام مردمان ایران زمین بصورتِ عام و برای شهروندانِ زرند و کوهبنان بصورت خاص گشوده خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

علی پور رنجبر – رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان