همزمان با سراسر کشور:

انتخابات در کوهبنان کلید خورد

همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح ۱۱ اسفندماه شعب اخذ رای در شهرستان کوهبنان فعالیت خود را آغاز کردند تا پذیرای مردم ولایت مدار کوهبنان باشند.

صدای زرند – نامجو‌کوهبنانی: در همین راستا مجید توکلی رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: حضور در انتخابات زمینه رشد و تعالی کشور است گرچه دشمنان از ماه ها قبل با بهره جستن از فضای مجازی و شبکه های وابسته در صدد بودند تا با تبلیغات مسموم بر طبل عدم حضور مردم بکوبند.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: مردم ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری با حضور گسترده و حداکثری در انتخابات امنیت ملی کشور را تقویت خواهند کرد و در حقیقت وحدت و همدلی خود را عرصه بین المللی به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس هیات اجرایی انتخابات کوهبنان خاطر نشان کرد: ۲۸ شعبه اخذ رای بصورت ثابت و سیار در بخش مرکزی و بخش طغرالجرد شهرستان در راستای اخذ رای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری فعالیت دارند و مجریان در تلاش هستند تا همانند دوره های گذشته انتخاباتی سالم و در خور شان نظام اسلامی برگزار کنند.

توکلی تصریح نمود: رقابت بین کاندیداها در این دوره بسیار تنگاتنگ‌ است اما مجریان انتخابات همواره قانون مداری را سرمایه کار خود قرار داده اند و تمام تدابیر لازم در راستای برگزاری انتخابات اتخاذ شده و جلسات مشترک برای اعضای شعب و ناظرین برگزار و نکات لازم بیان شده است.

photo10071920188