۲۸ شعبه اخذ رأی در کوهبنان فعال می‌شود

مجید توکلی فرماندار کوهبنان تصریح کرد: شرکت پرشور مردم ایران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفندماه‌ آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایران است.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: وی ابراز داشت: حماسه‌ای که با حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد موجب عزت و اقتدار بیشتر کشورمان در مجامع بین‌المللی می‌شود.

توکلی افزود: بزودی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شوراى اسلامى و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش رو داریم و بر همین اساس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را متمرکز کرده‌اند تا با توطئه‌های مختلف از جمله ایجاد اختلاف، ناامیدی و غیره موجبات دلسردى مردم را فراهم کنند و عظمت این حماسه باشکوه را تحت‌الشعاع قرار دهند اما زهی خیال باطل که مردم ایران اسلامی در لبیک به منویات مقام معظم رهبری دست رد بر سینه دشمنان خواهند زد.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: بی‌شک ملت ایران اسلامی در ۱۱ اسفند باحضور پرشور و با بصیرت خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

وی تاکید کرد: قطعا مردم ایران اسلامی با انداختن هر برگ رأی خود به صندوق‌های رأی سیلی محکمی به استکبار جهانی و ایادی آنان خواهند زد.

توکلی خاطر نشان کرد: تمام خدمات و امکانات برای برگزاری انتخابات در کوهبنان فراهم شده و ۲۸ شعبه اخذ رأی در ۱۱ اسفند ماه پذیرای همشهریان هستند.