مشارکت بالا در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود

مسئول دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت: انتخابات در هر کشوری چون با آمار و ارقام سر و کار دارد مهمی است هر جه مشارکت بالاتر باشد برای دشمنان یاس و نا امیدی در بر دارد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: نشست بصیرتی باموضوع شرکت در انتخابات به همت پایگاه مقاومت بسیج بقیت الله در محل مسجد صاحب الزمان(عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان گفت: اهلبیت به مسائل مذهبی و سیاسی در کنار هم اهمیت می دادند که این مهم باعث کینه و نفرت دشمنان شده بود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دشمن دل به فضای مجازی خوش کرده و با تبلیغات دروغ در راستای نا امیدکردن مردم گام بر می دارد تا بر مشارکت مردم اثر گذار باشد.

حجت الاسلام حسن ایزدی افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح امروز شاهد امنیت در کشور هستیم برای حفظ این امنیت باید در کنار صندوق های رای حاضر شویم.

محمدرضا توکلی گفت: باید خدا ، دوستان و دشمنان خدا را بشناسیم و همواره نگاه مان به انگشت اشاره مقام معظم رهبری باشد.

وی ابراز داشت: امام جامعه مسلمین امروز جبهه حق است باید تلاش کنیم در این جبهه حرکت کنیم در حالی که به برکت انقلاب اسلامی ، وجود ولایت و رهبری امروز مردم از امکانات و خدمات خوبی برخوردار هستند.

توکلی ادامه داد: قبل از انقلاب در شهر تهران حلبی آباد را داشتیم انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای ارزانی داشت در حالی که دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی ابراز داشت: بر اساس توصیه سردار دلها باید به فرهنگ علوی و معنویات متوسبل شویم همواره ولایت مدار باشیم تا زمینه را برای ظهور رقم بزنیم.

توکلی همگان را به حضور در انتخابات ترغیب کرد و افزود: اگر در وسط میدان باشیم ارزش های اسلام و انقلاب حفظ خواهد شد و دشمنان به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

در پایان رضا توکلی مسئول دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت: انتخابات در هر کشوری چون با آمار و ارقام سر و کار دارد مهم است هر جه مشارکت بالاتر باشد برای دشمنان یاس و نا امیدی در بر دارد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۱ اسفند ماه دو انتخابات مهم داریم جا دارد همگان در این عرصه حضوری گسترده داشته باشند لذا تشویق و ترغیب مردم برای حضور در این عرصه وظیفه همگان است.

توکلی خطاب به حاضرین بیان داشت: برای انتخاب اصلح مشورت بگیرید در حالی که انتخابات در کشور ما بر اساس قانون و سالم برگزار می شود.

وی ابراز داشت: در بسیاری از کشورها انتخابات مردمی برگزار نمی شود و امورات بصورت موروثی انجام می شود اما انتخابات در ایران با مشارکت و حضور مردم برگزار می گردد که تا کنون به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان افزود: جا دارد که خانواده، دوستان و همشهریان خود را تشویق کنیم که در شهرستان کوهبنان رای بدهند.

وی خاطر نشان کرد: در دورهای گذشته مشارکت مردم شهرستان در انتخابات بسیار بالا بوده در حالی که شرکت در انتخابات یک امر واجب و شرعی است .

توکلی گفت: فضای مجازی در کوهبنان در عرصه انتخابات فعال است در حالی که انتشار هر گونه مطلب راست و دروغ در فضای مجازی اگر شاکی داشته باشد جرم محسوب می شود ومجازات در بر دارد.

وی بیان داشت: اگر اشخاص حقیقی یا حقوقی به نفع یا بر ضرر کاندیدا مطلبی بیان کنند و کاندیدا شاکی شود باید در دادگاه جوابگو باشند و مجازات را تحمل کنند.