نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت:هر کلمه ای که در فضای مجازی و حقیقی بزنیم باید یک روزی جوابگو باشیم در آستانه انتخابات قرار داریم انصاف را رعایت کنیم، آن چه حق هست بیان کنیم و تقوا را در کلام و بیان رعایت نماییم.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: وی تاکید کرد: نمایش زیبای دیگری مردم شهید پرور و دلداده در ۲۲ بهمن نشان دادند و بار دیگر با حضور خود در صحنه به حمایت از انقلاب باعث خشگمین شدن دشمنان شدند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود:مردم ایران اسلامی ۴۵ سال در صحنه هستند در حالی که نعمت بزرگ شامل حال ما شده و ناخدای کشتی انقلاب را عالمی متفکر و فرزانه عهده دار است و با دقت نظر بالا به مردم آگاهی می دهد.

وی ابراز داشت: تمام نقشه های دشمنان با نفوذ کلام مقام معظم رهبری نقش بر آب می شود و حرکت انقلاب به کوری چشم دشمنان متوفف نخواهد شد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود:نمایش دیگری هم مردم ایران در ۱۱ اسفند نشان خواهند داد در حالی که سردار دلها راه را به روشنی برای ما مشخص کرده است.

وی یادآور شد: اگر می خواهید در میدان جنگ سهمی علیه دشمنان داشته باشیم و از تروریست ها انتقام بگیریم باید در انتخابات پیش روی حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم که نوعی وظیفه است.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: روز گذشته حضور بسیج جامعه پزشکی استان یزد در کوهبنان را داشتیم که بیش از ۴۰۰ نفر توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص ویزیت رایگان شدند و داروی رایگان دریافت کردند..

وی ابراز داشت:گروه های جهادی دواطلبانه و با شور و شوق برای رضای خدا گام بر می دارند باید به آنان انگیزه بدهیم باید از پزشکان گروه بسیج جامعه پزشکی شهید صدوقی یزد، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و سپاه الغدیر استان یزد تشکر کنیم که با پیگیری فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان به شهرستان آمدند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: مقرر شد انشااله در فرصتی دیگر گروه جهادی پزشکی شهید صدوقی استان یزد به شهرستان کوهبنان تشریف بیاورند.

وی ادامه داد: ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را در پیش داریم که این روز را به جوانان و نوجوانان شهرستان تبریک می گویم.