به همت گروه جهادی شهید محمد رضا محمد حسنی

سی و هفتمین یادواره کم سن ترین شهید شهرستان کوهبنان برگزار شد

گرامیداشت سی و هفتمین سالروز شهادت کم سن ترین شهید شهرستان کوهبنان و پاسداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار کرمان باحضور خانواده شهید مدافع امنیت یاسر عبدلی، سخنرانی حجت‌الاسلام سعید شهابی ،پرده خوانی محمد اسماعیلی و با نوای ابوالفضل اکبری در محل سالن اجتماعات شهید مطهری آموزش و پرورش کوهبنان برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، در این مراسم فرماندار کوهبنان، امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، رئیس بنیاد شهید، علما و روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، جمعی از بسیجیان و خانواده های معزز شهیدان برگزار شد.

‌حجت الاسلام حسن ایزدی گفت: الگوهای فراوانی داریم در حالی که شهدا و شهید محمد رضا محمد حسنی به عنوان کم سن و سال ترین شهید شهر کوهبنان الگویی برای همگان هستند.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: در حادثه تروریستی اخیر هم شهدای نوجوانی داشتیم که همواره آرزوی شهادت داشتند و در نهایت هم به این مهم دست یافتند.
حجت الاسلام سعید شهابی با استناد به آیات و روایات گفت: هر فردی روزی از دنیا می رود اما چگونه از دنیا رفتن مهم است با مرگ طبیعی هم می توان شهید شد.

وی ادامه داد: کسانی که با شهادت از دنیا رفتند اثر گذار هستند ما باید تلاش کنیم با شهدا انس بگیربم و از آنان عاقبت بخیری را طلب کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: شهید محمد رضا محمد حسنی با دست بردن در شناسنامه خود به جبهه اعزام و در نهایت با شهادت جاودانه تاریخ شد لذا شهدا حاجت می دهند و گره های بزرگ را باز می کنند.

وی بیان داشت: شهید محمد حسین یوسف الهی همواره مورد توجه سردار دلها بود کسانی که خالص باشند شهید می شوند که نمونه بارز آنان شهید حسین بادپا هست.

حجت الاسلام شهابی گفت: اگر واجبات رو انجام بدهیم و گناه نکنیم عاقبت بخیر می شویم پس دقت کنیم دستوراتی که خداوند داده اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: کسانی شهید و عاقبت بخیر می شوند که دل از دنیا بکنند و دنیا را محلی برای ماندن ندانند.

نامجو کوهبنانی