پایان گروگانگیری در قلعه‌گنج؛

دختر نوجوان از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج از آزادی یک گروگان از چنگال آدم‌ربایان مسلح ظرف کمتر از ۵ ساعت در جنوب استان کرمان خبر داد .

به گزارش صدای زرند، به گفتۀ کیومرث قاسمی، آدم‌ربایان قصد داشتند این دختر ۱۶ ساله را از شهرستان خارج کنند اما در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

وی گفت که تحقیقات تکمیلی دربارۀ علت و انگیزۀ آدم‌ربایان ادامه دارد.
قاسمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: «پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی مسلحانه در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان و اینکه آدم‌ربایان قصد انتقال فرد گروگان را از پهنای جغرافیای این شهرستان دارند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت».

وی بیان کرد: «با توجه به حساسیت موضوع و اینکه فرد گروگان یک دختر خانم ۱۶ ساله بود، بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان صادر شد».

دادستان قلعه‌گنج افزود: «با انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شهرستان، مخفیگاه آدم‌ربایان در حاشیۀ شهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی و موفق، فرد گروگان از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد».

وی با اشاره به اینکه این دختر خانم صحیح و سالم تحویل والدین شده است، خاطرنشان کرد: «در این رابطه ۴متهم بازداشت شده‌اند».

قاسمی درخصوص علت و انگیزۀ آدم‌ربایان گفت: «تحقیقات تکمیلی در این رابطه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج ادامه دارد».

وی هشدار داد: «برخورد دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم خشن، سخت و عبرت‌آموز خواهد بود».