با درخواست شهردار در جلسه شورای شهر

ناوگان حمل زباله شهرداری به سمی تریلر تجهیز میشود

سمی تریلر یک مخزن جذب زباله بسیار بزرگ است که توانایی جذب چندین مخزن ماشین حمل زباله را دارد که به یک دستگاه کشنده متصل می‌شود ، صرفه جویی در هزینه و زمان حمل زباله از جمله مزایای خاص این دستگاه است .

به گزارش صدای زرند، جلسه علنی شورای شهر با حضور اعضای شورای شهر و شهردار پیرامون مدیریت و ساماندهی زباله شهر در سالن جلسات شورای شهر برگزار گردید.

سردار ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند با تشکر از اقدامات صورت گرفته و تسریع در انجام پروزه های عمرانی و نهضت آسفالت با استناد به گزارش کمیسیون خدمات شهری در راستای ساماندهی مدیریت و حمل و نقل زباله خواستار برنامه ریزی اجرایی شهرداری در این حوزه شد.

در ادامه علی ضیاالدینی شهردار زرند با ارائه گزارش از وضعیت ماشین آلات و نیروی انسانی موجود در حمل و نقل زباله اظهار داشت شهرداری باید به سمت استفاده از تجهیزات بروز در حوزه خدمات شهری برود و در این زمینه پیشنهاد خرید دستگاه پیشرفته سمی تریلر به منظور سرعت بخشیدن به جمع آوری زباله به شورای شهر ارسال گردیده است که در صورت موافقت شورای شهر دغدغه شهرداری در حوزه حمل و نقل زباله رفع می‌گردد.

رضا یزدان‌پناه مسئول کمیسیون خدمات شهری نیز با استقبال از درخواست شهردار خاطر نشان ساخت با این اقدام شهرداری ، ما می‌توانیم به جمع آوری زباله ها به صورت هر شب در معابر شهر امیدوار با‌شیم.

گفتنی است شورای شهر با رای مثبت کلیه اعضاء حاضر درجلسه با خرید دستگاه سمی تریلر ، اسکیپ لودر ، دو دستگاه کامیون مکانیزه زباله ، یک دستگاه خودروی آتش نشانی و همچنین باکس های ویژه حمل مصالح ساختمانی موافقت نمود.