آزمون استخدامی شرکت فولاد ایرانیان در زرند برگزار شد

آزمون استخدامی شرکت فولاد ایرانیان سطح فوق دیپلم با حضور ۱۶۲۴نفر در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند در کمال صحت و آرامش برگزار شد.

آزمون استخدامی شرکت فولاد ایرانیان سطح فوق دیپلم با حضور ۱۶۲۴نفر در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند در کمال صحت و آرامش برگزار شد.

stekhdami-Folad_01

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند ،عباس اکبر زاده معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی زرند با اعلام این خبرگفت: خوشبختانه پس از تماسهای مکرر مسئولین این شرکت و اصرار مسئولین شهرستان مبنی بر برگزاری این آزمونها در شهرستان این دانشگاه آمادگی کامل خود را برای برگزاری  آزمون مذکور اعلام و این آزمون با موفقیت و در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.

 

اکبر زاده تصریح کرد: این آزمون با حضور ۱۶۲۴ داوطلب مرد در چهار حوزه مجزا برگزار شد که تحسین گروه برگزار کننده شرکت که از مرکز مهمان دانشگاه بود را برانگیخت.

معاون مالی دانشگاه آزاد زرند افزود:دانشگاه آزاد اسلامی که در اواسط روزهای تاسیس خود نیازمند یاری سایر سازمانها بود امروز و با اعتماد ملی همه ایرانیان به نهادی توانمند تبدیل شده است که براحتی نیازهای همه سازمانها و نهادها و ادارات شهرستان را به خوبی مرتفع  می سازد.

وی از برگزاری آزمون سراسری در روزهای ۵، ۶ و۷ تیرماه جاری خبرداد وگفت: دانشگاه آزاد اسلامی زرندهمچنین آمادگی خود جهت برگزاری کامل مرحله دوم آزمون استخدامی شرکت فولاد ایرانیان زرند را نیز اعلام می نماید .

stekhdami-Folad_02

به گزارش صدای زرند ،آزمون استخدامی ثبت نام کنندگان سطح آزمون کاردانی در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ برگزار می گردد و آزمون سطح دیپلم برای تاریخ ۵ تیر۱۳۹۳ برنامه ریزی گردیده است.

زمان دریافت کارت داوطلبین سطح آزمون دیپلم  در تاریخ ۳۱ خرداد۱۳۹۳ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/