مسابقات استانی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای با حضور ۲۰ ورزشکار در زرند برگزار شد

به همت کمیسیون ورزش شورای شهر زرند مسابقات استانی میانداری انفرادی جوانان و بزرگسالان و هنرمرشدی ورزش پهلوانی به میزبانی زورخانه حضرت علی ابن ابیطالب شهرستان زرند برگزار شد.

صدای زرند – اکبر ابراهیمی زرندی: صبح امروز مسابقات استانی میانداری انفرادی جوانان و بزرگسالان و هنرمرشدی ورزش پهلوانی و زورخانه ای با حضور ۲۰ ورزشکار شهرستانهای رفسنجان، بم، کرمان، انار و زرند به میزبانی زورخانه حضرت علی ابن ابیطالب شهرستان زرند برگزار شد.

حاج عباس ایرانمنش رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای و رئیس شورای اسلامی شهر زرنددر حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی احیای منش پهلوانی و جوانمردی، تواضع و فروتنی بوده و برگرفته از روش و منش پیشوای ما، امام علی (ع) است.

وی با بیان اینکه ورزش زورخانه ای ورزشی جسمی و معنوی است و سبب تربیت جسم و اخلاق می شود، ادامه داد: ورزش زورخانه ای کمک می کند تا افراد هم مرام و جوانمردی و هم اخلاق و ایثار و گذشت را یاد بگیرند و علاوه بر آن این ورزش اثر مثبتی بر روح و روان نوجوانان و جوانان دارد.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای زرند با بیان اینکه ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای ترویج ورزش‌های همگانی درصدد است تا ورزش پهلوانی و زورخانه ای را در میان همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوان گسترش دهد.

شایان ذکر است در خاتمه برگزاری مسابقات مذکور با حضور فرماندار، شهردار و معاونین از نفرات برتر تجلیل لازم بعمل آمد.

photo 2023 11 10 20 40 28 photo 2023 11 10 20 40 29 photo 2023 11 10 20 40 30

انتهای پیام/

خبرنگار: اکبر ابراهیمی زرندی