در کمیسیون گردشگری شورای شهر مطرح شد

شیخ عبدالسلام همچنان در بلاتکلیفی نو نوار شدن

مقبره شیخ عبدالسلام در ورودی قبرستان قدیمی ریحان میباشد و اینکه این عارف در قرن هفتم و استاد شاه نعمت الله ولی بوده می‌تواند فرصتی منحصر به فرد باشد تا زرند به لحاظ تاریخی داری هویتی متفاوت گردد. از سال هزارو چهارصد تا کنون چندین جلسه در شورای شهر پیرامون ساماندهی این مقبره صورت گرفته است اما هنوز اتفاق خاصی در این راستا عملیاتی نگردیده و نیازمند یک عزم جدی در سطح شهرستان و استان است.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی شورای شهر جلسه کمیسیون گردشگری شورای شهر با حضور حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر، وجیهه زمانی رئیس کمیسیون و اعضای کمیسیون گردشگری در سالن جلسات شورای شهر برگزار گردید.

وجیهه زمانی رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر زرند با ارائه دستور کار جلسه خواهان برنامه ریزی اصولی با درخواست از وزارت میراث فرهنگی کشور و عزم جدی استان و شهرستان در احیاء مقبره شیخ عبدالسلام و قبرستان ریحان اقدام عملیاتی صورت پذیرد.

حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تشکر از برگزاری کمیسیون گردشگری شورا اظهار داشت ما وظیفه داریم تا فرصت های مدیریت شهری را در قالب طرح و برنامه به شهرداری و ادارات شهرستان ارائه نماییم و امیدواریم مدیریت شهری در چهار چوب ظوابط و اصول شهرسازی نسبت‌ به اجرایی شدن طرح ها و عملیاتی شدن پروژه ها اقدام نماید.

انتهای پیام/