طلسم پیروزی برای فولاد زرند شکست

در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، امروز فولاد زرند میزبان کراپ الوند بود و موفق شد با نتیجه 2 بر 1 حریفش را شکست بدهد و به اولین پیروزی فصل خود دست پیدا کند. پژمان بهادیوند و هاشم شیرعلی گلزنان فولاد برای ثبت این سه امتیاز مهم بودند.

به گزارش صدای زرند، کسب نخستین پیروزی فولاد زرند ایرانیان در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، فولاد مردان زرندی با بازی تماشایی مقابل تیم متحول شده کراپ الوند نوار پیروزی‌های پی در پی این تیم را پاره کرد.

تیم فولاد زرند ایرانیان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر جمعه ۲۸ مهر ماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر زرند با تیم کراپ الوند ایرانیان دیدار کرد و در نهایت مهمان خود را با نتیجه نزدیک ۲ بر ۱ نخستین پیروزی این فصل خود را در خانه کسب کرد.

تیم‌ فولاد زرند ایرانیان که برای صعود به جمع تیم‌های بالای جدول به کسب ۳ امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستند در خانه مسابقه را به نفع خود تغییر دهند.

ابوذر باصره مدیرعامل باشگاه فولاد زرند ایرانیان ضمن تقدیر از همراهی هواداران تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان گفت: امیدواریم که با حمایت همیشگی هواداران و همشهریان عزیز در دیدار‌های آینده این تیم، نتایج مطلوب و قابل قبولی را تقدیم این شهرستان کنیم.

باصره در ادامه افزود: تمام توان و تلاش خود را در حمایت از تنها‌ نماینده شهرستان زرند در لیگ برتر فوتسال کشور می‌کنیم و به دنبال کسب جایگاه مناسبی هستیم.

تیم فولاد زرند ایرانیان با کسب ۳ امتیاز ارزشمند این بازی خانگی و به لطف ۳ تساوی و ۶ شکست قبلی با ۶ امتیاز از رده چهاردهم و انتهای جدول فاصله گرفت و به رده دوازدهم صعود کرد.

انتهای پیام/