عملیات برون شهری آتش‌نشانان زرند

عملیات اطفاء حریق در روستای علی آباد علیا زرند

مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از عملیات اطفاء حریق در روستای علی آباد علیا خبر داد.

به گزارش صدای زرند، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه حوزه فعالیت سازمان آتش نشانی شهر زرند فراتر از محدوده شهر می باشد گفت:خدمات این سازمان در بسیاری از مواقع تا شعاع ۳۰ کیلومتری از شهر را نیز پوشش می دهد.

وی اظهار داشت: این سازمان ها بر حسب وظیفه ذاتی خود برای نجات جان انسان ها ، در هنگام بروز حادثه به روستاهای اطراف شهر نیز اعزام و به ساکنین این روستانها نیز خدمات ارایه می دهد.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه عصر روز گذشته ۲۵ مهرماه حریقی در ساعت ۱۶:۴۳ دقیقه در روستای علی آباد علیا به این سازمان اعلام شدگفت: نیروهای این سازمان از ایستگاه شماره ۲ ، با دو دستگاه خودروی سنگین و سبک به محل حادثه اعزام و اقدام به مهار آتش نمودند.

وی فاصله ایستگاه آتش نشانی تا این روستا را بیش از ۲۰کیلومتر عنوان و تصریح کرد: نیروهای این سازمان در کمتر از ده دقیقه در محل حادثه حاضر شده و اقدام به مهار آتش نمودند.

بخشی با بیان اینکه دود ناشی از این آتش سوزی از فاصله دور قابل مشاهده بود ادامه داد‌: در محل آتش سوزی، منزل مسکونی و خودروی پیکان بار و انبار نگهداری وسائل نیز وجود داشت که حجم بالای آتش به انبار و خودرو سرایت و بخشی از این خودرو و وسایل انبار دچار حریق شده بود که با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: بیش از۹۰ دقیقه نیروهای این سازمان مشغول جدا سازی و ایمن نمودن محل بودند و در ساعت۱۸:۳۹ دقیقه به ایستگاه بازگشتند .

وی تصریح کرد:هرچند این آتش سوزی خسارت های مالی از خود به جای گذاشت اما خوشبختانه مصدومی نداشت.

photo 2023 10 19 10 13 34

انتهای پیام/