استاندارد کرمان یک واحد معدنی را در زرند پلمب کرد

اداره کل استاندارد استان کرمان از پلمب معدن شن و ماسه خیبر در شهرستان زرند خبر داد و اعلام کرد که علیه سه واحد معدنی دیگر از جمله جمالی زاده، علم خانی و نخعی در این شهرستان و ۹ واحد تولید بتن و شن و ماسه در بم اعلام جرم کرده است.

به گزارش صدای زرند، واحد تولیدی شن و ماسه خیبر زرند به علت تولید غیر استاندارد در زمان فقدان پروانه کاربرد علامت استاندارد توسط کارشناسان حقوقی اداره کل پلمب شد.

همچنین سه واحد تولیدی شن و ماسه جمالی زاده، علم خانی و نخعی به دلیل تولید غیر استاندارد و عدم پیگیری و توجه به اخطار حقوقی طی اعلام جرم به مراجع قضایی معرفی شد.

اداره کل استاندارد استان کرمان همچنین در ادامه از اعلام جرم برای ۹ واحد تولیدی شن و ماسه، بتن آماده و بلوک سقفی در شهرستان بم خبر داد.

بر اساس این گزارش، واحدهای معدنی تولید شن و ماسه شهرداری بم، باقر زاده، معدن آذر افروز، رشیدی، جهان آبادی، خلیلی و معدن شن و ماسه کرمان تسطیع و واحد بتن و بلوک سقفی در شهرستان بم به علت تولیدات غیراستاندارد در زمان نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد به مراجع قضایی معرفی شده اند.

همچنین روابط عمومی اداره کل استاندارد کرمان اعلام کرد استعلام پیامکی اصالت کالا با ارسال کد ۱۰ رقمی محصول به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ انجام می شود.

شهرستان زرند در فاصله ۷۰ کیلومتری شمال و بم هم در۱۹۰ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارند.

انتهای پیام/