اتفاقی بی نظیر و امیدوار کننده در شهرستان زرند؛

۵ هزار و پانصد میلیارد ریال پروژه در هفته دولت در شهرستان زرند به بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در جلسه‌ شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت روز پزشک و نیز هفته ی دولت با اعلام اینکه در هفته ی دولت تعدادی از پروژها افتتاح و تعدادی هم کلنگ زنی خواهد شد از سرمایه گزاری بیش از ۵۵۰میلیارد تومانی بخش خصوصی در این طرح ها خبر داد و گفت: این حجم از پروژه های در حال افتتاح در هفته ی دولت کم نظیر است و خدا را شاکریم که دولت انقلابی با وجود تمام کم و کاستی ها ، پرتلاش و موفق ظاهر شده است.

به گزارش صدای زرند، نماینده عالی دولت در شهرستان زرند سپس به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت : تعداد قابل توجهی در حوزه ی انتخابیه زرند و کوهبنان برای حضور در رقابت‌ انتخابات مجلس نام نویسی کرده اند که وفق قانون تا زمان اعلام قانونی از انتشار اسامی آنان خودداری خواهد شد.

وی سپس به ویژگی های یک نماینده ی ایده آل پرداخت و با اشاره به تصویب طرح افزایش قیمت برق چاه‌های کشاورزی تا حدود ۱۰ برابر در کمیسیون کشاورزی مجلس و ارسال آن جهت اجرا به دولت گفت: اگر در این کمیسیون نمایندگانی متخصص در امر کشاورزی حضور داشتند قطعا این اتفاق نمی افتاد.

سید رضا حسینی نژاد افزود: خوشبختانه در جریان سفر وزیر محترم نیرو من این گلایه ی بحق کشاورزان را به وزیر منتقل و خواهان اصلاح این موضوع مشکل آفرین برای کشاورزان شدم و سرانجام با اعلام این موضوع و پیگیری های بعدی در مجلس و دولت این مشکل نه تنها برای شهرستان زرند که بلکه برای کل کشور حل شد و حتی وزیر نیرو دلیل این اتفاق را اصرار و پافشاری و دفاع از حق کشاورزان از سمت شهرستان زرند به رئیس محترم جمهور اعلام می کند.

فرماندار زرند از حضور مدیران در روستاها و شهرهای مختلف مایه ی خیر دانست و افزود: در این دیدارها علاوه بر کم شدن فاصله بین مردم و مسئولان، شاهد رفع بسیاری از مشکلات در اسرع وقت هستیم که اگر غیر از این فرایند می بود قطعا تا مدتها به درازا کشیده میشد.

وی از گوراب زرند بعنوان منطقه ای بسیار محروم یاد کرد و گفت:این حجم از محرومیت برای ساکنان عزیز این روستا آنهم در شهرستانی چون زرند قابل تصور نبود چه آنکه من خودم بارها و در مسئولیت‌های مختلف بازدیدهایی که از روستاهای جنوبی استان داشتم چنین محرومیت هایی را کمتر دیده بودم.

حسینی نژاد، روح جوانگرایی و انگیزه در بین مدیران جوان را باعث پیشرفت شهرستان عنوان کرد و افزود: با اینهمه نمی‌توان در برخی مواقع ، اشکالات و ایرادات برخی از مدیران جوان را کتمان کرد ولی به هر حال باید یک پوست اندازی در حلقه ی مدیران بازنشسته شکل می گرفت و میدان برای حضور جوانان توانمند و باانگیزه و انقلابی فراهم می شد و بحمدالله در مجموع عملکرد مدیران جوان را قابل قبول میدانم اما باید بیشتر تلاش شود و هر چقدر در مسیر خدمت به مردم موفق ظاهر شویم امید و نشاط را در بین مردم تزریق و در برابر نقشه ی دشمنان و بدخواهان را برای ناکارآمدی دولت و انقلاب نقش بر آب می کند.

رئیس دستگاه اجرائی شهرستان از مدیران روابط عمومی هم درخواست کرد تا اطلاعات و عملکرد دستگاه متبوع خود را در در اسرع وقت دراختیار رسانه ها قرار دهند.

انتهای پیام/