غبارروبی گلزار شهدای شهرستان کوهبنان به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت رییس شبکه دامپزشکی با حضور در جمع فرماندار و مسئولان شهرستان در محل گلزار شهدای کوهبنان به غبارروبی و عطرافشانی پرداخت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش صدای زرند، در به مناسبت هفته دولت اعضای شورای اداری این شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهرستان کوهبنان با آرمان شهیدان تجدید پیمان کردند.

رییس شبکه دامپزشکی، دکتر امیرحسین همتی در این خصوص گفت: چیزی که در این هفته باید مورد توجه قرار گیرد این است که الگوی خدمت را در مسیر شهیدان رجایی و باهنر و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تنظیم نماییم.

این مقام مسئول عنوان کرد: علت نام‌گذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.

همتی تصریح کرد: در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است و مسئولین با ادامه راه شهیدان انقلاب اجرای رسالت خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی می زنند.

photo6344524960

انتهای پیام/