از سوی معاون استاندار؛

برنامه های هفته دولت در استان کرمان اعلام شد

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان با اشاره به برنامه های هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه در استان کرمان گفت: آغازین روز هفته با غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سراسر استان و برگزاری مراسم افتتاحیه هفته دولت در گلزار شهدا همراه خواهد بود.

به گزارش صدای زرند، علی بیگ زاده، شعار هفته دولت ۱۴۰۲ را دولت مردم بیان کرد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با ایام اربیعن، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی، نشست مدیران با اصحاب رسانه و سخنرانی فرمانداران پیش از خطبه های نماز جمعه در برنامه های هفته دولت دیده شده است.

وی ۳۰ مردادماه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با موضوع هفته دولت بیان کرد: دولت کوتاه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک الگوی رفتاری سازمانی موفق در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است، چون این شهیدان والامقام، نماد و مظهر بارز ساده زیستی بودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، تعهد، تخصص، اخلاص در عمل، خدمت صادقانه، الگوی عملی توانمند و خدمت به جامعه را از مهم ترین ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و افزود: این ویژگی ها باید مظهر رفتار سازمانی مدیران ما باید باشد.

وی در ادامه با بیان این که روابط عمومی ها، حلقه اتصال دولت و مردم هستند که مسائل و کارکردهای نظام و دولت را به زیرمجموعه و مردم منتقل می کنند، یادآور شد: اعتماد مردم به مسئولان در هر نظام سیاسی، اصل مهم محسوب می شود و زمینۀ تحقق هرچه بهتر راهبردها و برنامه های دولت به حساب می آید.

بیگ زاده، تقویت اعتماد عمومی مردم را مهم ترین سرمایۀ اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه را از وظایف روابط عمومی ها دانست و ادامه داد: برای جلب اعتماد مردم وظیفه داریم که ارائۀ درست عملکردها و اقدامات دولت را توسط روابط عمومی ها داشته باشیم.

وی به سیاه نمایی و تصویرسازی های غلط معاندان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: تلاش معاندان از ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت، ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم است و ما هم برای مقابله با این سیاست ددمنشانۀ دشمن باید رویۀ بیان عملکرد صحیح و خدمات دولت مردمی را در دو ساله اخیر پیش گیریم.

بیگ زاده گفت: بازگو کردن این عملکردها به ویژه در حوزۀ اقتصادی باید با شیوه های هنرمندانه و خلاقانه در هفته دولت اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/