امام خمینی(ره) با اصالت اندیشه،گوهرهای گرانبهای محمدی را عرضه کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت:امام خمینی(ره) با اصالت اندیشه و ایدئولوژی جهانی گوهرهای ناب محمدی را عرضه کرد.

  رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت:امام خمینی(ره) با اصالت اندیشه و ایدئولوژی جهانی گوهرهای ناب محمدی را عرضه کرد.

حجت‌الاسلام مهدی حسنی

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان حجت الاسلام مهدی حسنی بیان داشت:در طول تاریخ مردان و زنان بزرگی ، پای به عرصه گیتی نهاده اند که دارای زندگی تاثیر گذاری بر مسایل و معادلات جهان بوده اند. بروز و ظهور این افراد که بعضا با شرایط خاص توأم بوده است، در عصر حاضر به خاطر وجود شرایط ویژه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و فناوریهای پیشرفته، گونه ای ماندگاری را تبیین نموده است که در نوع خود بی نظیر و اعجاب انگیز بوده است.
حجت الاسلام حسنی افزود:امام خمینی(رحمت الله علیه) یکی از این مردان بود که با پایه گذاری انقلابی مردمی و ایدئولوژحجت الاسلام مهدی حسنی ی الهی در کنار خصوصیات خاص خودش، نوعی اصالت اندیشه را با مبانی اخلاقی، عرفانی و فلسفی در هم آمیخت و با توان مدیریتی خارق العاده ای که از ایمان پایدارش سرچشمه می گرفت پرچمدار جنبشی شد که جهان نظیرش را کمتر به خود دیده است.
حجت الاسلام حسنی با بیان گزیده سخنان مقام معظم رهبری در خصوص امام بزرگوار گفت:خصوصیات امام، استثنایى و ممتاز و بى‏نظیر است و هرچه در ابعاد شخصیت ایشان تأمل کنیم، این استثنا و امتیاز را بهتر و بیشتر مى‏یابیم. حال که این داغ بزرگ، دلهاى ما را گداخته است و غم سنگینى قلبهاى ما را مى‏فشارد، خلأ وجود او را بیشتر احساس مى‏کنیم.
مهدی حسنی تصریح کرد:امام خمینی (قدّس سرّه )سلاله پاک رسول اکرم(ص)و خلف شایسته ائمه هدی است که عمر با برکت خویش را در راه عزّت و اقتدار مسلمانان، احیای مجد و عظمت اسلام بکار ببرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند اظهارداشت:وجود مبارکی که با رهبری قاطع فریاد فراخوانی توحید را به گوش جهانیان رسانید و خروش پرصلابتش استکبار جهانی را در موجی از هراس فرو برد.
حسنی ابراز داشت:او با استراتژی ویژه ای که در توکل ایمان، تقوا، زهد و بصیرت معنوی داشت تمایم نقشه ها و حیله های دشمنان را برهم ریخت و آنان را حیرت زده و مشوّش ساخت.
وی در پایان گفت:او با فرزانگی و فروزندگی، شهامت و تدبیر موفق گردید در عرصه های جهانی گوهرهای گرانبهایی از اقیانوس ناب محمّدی، مکتب علوی و حماسه حسینی را به گونه ای شایسته عرضه نماید که آثارش به صورت بیداری اسلامی و یک نوع رستاخیز معنوی، جهان را دچار تحوّلی اساسی ساخت.

انتهای پیام/