حاج موسی در پادگان منظریه قم

همه باید دِین خود را به امنیت بپردازند!

کار آفرین زرند در سخنرانی خود در جمع درجه‌داران و سربازان پادگان شهید فراشاهی قم،گفت:شرط سلامتی روح و روان سربازان پذیرش است،پذیرش یعنی ارامش زیرا هر جامعه‌ای نیاز به امنیت دارد. لذا هرکسی باید دین خود برای امنیت کشور ادا نماید.اگر این را متوجه شویم و بپذیریم به آرامش می رسیم.

به گزارش صدای زرند، حاج موسی محمدی افزود: شاید یکی از سخت‌ترین کار در ارتش تراشیدن موهای سر باشد، لذا موهای سرم را تراشیدم تا به این جوانان حافظ امنیت ثابت کنم، ثروتمند شدن را باید از سر شروع کرد که بزرگترین سرمایه فکر کردن و استفاده از عقل، فرصت، قناعت و صرف جویی است.

وی خاطرنشان کرد،من از کلاس دوم دبستان از پدرم پول نگرفتم امیدوارم شما عزیزان از همین لحظه تصمیم بگیرید که سر پای خود ایستاده و دیگر از پدر و مادر خود پول نگیرید.

این خیر زرندی با اشاره به علم روانشناسی رنگ از فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواستند از رنگ زرد به عنوان رنگی گرم و الهام بخش آرامش و افزایش دهنده حس خلاقیت و کاهش استرس در طراحی لباس های مقدس این عزیزان بیشتر بهره ببرند.

در پایان آقای موسی محمدی به بیان خاطرات و انتقال تجربیات خود در راه رسیدن به موفقیت پرداخت و کسانی را موفق دانست که پس از کسب موفقیت و ثروت بتوانند از مال خود انفاق کرده و به فکر نیازمندان باشند.

انتهای پیام/