دو عملیات اطفاء در کمتر از یک ساعت در شهر زرند

مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از انجام دو عملیات اطفاء حریق در روستاهای مجاور شهر زرند طی یک ساعت خبر داد.

به گزارش صدای زرند، مرتضی بخشی با اعلام اینکه در حادثه اول که حوالی ساعت ۱۳:۴۳ دقیقه به مرکز پیام این سازمان اطلاع داده شد ،یک خانه مسکونی در روستای طالقانی دچار حریق شده بود که نیروهای این سازمان با حضور در محل، آتش را مهار و از سرایت به سایر بخشهای ساختمان جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی در ادامه از وقوع یک حریق گسترده در روستای مطهر آباد خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۴:۳۸ دقیقه به مرکز پیام اطلاع و نیروهای این سازمان با دو خودروی امدادی به محل اعزام و اقدام به اطفاء حریق نمودند.

وی با اعلام اینکه وجود کاغذ و کتابهای انباشته شده در این مکان باعث تسریع و گسترش آتش سوزی شده بود گفت: نیروهای این سازمان پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی آتش سوزی را مهارکردند.

مرتضی بخشی جلوگیری از سرایت آتش به ساختمان های مجاور را از دیگر اقدامات آتش نشانی عنوان و تصریح کرد: حجم بالای دود و حرارت، باعث خسارت به این منزل مسکونی شد.

وی در پایان تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی شرکت گاز و پلیس ۱۱۰ این ساختمان ایمن سازی و تحویل نیروهای انتظامی شد.

photo 2023 06 15 17 35 01 photo 2023 06 15 17 34 59 photo 2023 06 15 17 34 57

انتهای پیام/