سارق زورگیر در کرمان دستگیر شد؛

سرقت از منزل با بستن دست وپای صاحبخانه

سارق سابقه داری که اوایل خردادماه سال جاری با ورود به منزلی در یکی از نقاط شهر کرمان، بعد از بستن دست و پای صاحبخانه، اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات و برخی وسایل گران قیمت کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی کرمان دستگیر شد.

به گزارش صدای زرند، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت که پس از دستگیری سارق، محل اختفای اموال مسروقه نیز کشف و طلا و جواهرات به ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به مالباختگان بازگردانده شد.

وی در تشریح این خبر بیان کرد: اوایل خرداد ماه سال جاری وقوع یک مورد سرقت از یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان به ۱۱۰ گزارش و با حضور ماموران پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد سارق با بستن دست و پای صاحبخانه اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات و برخی وسایل گران قیمت این منزل کرده است.

ناظری افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنۀ جرم و پی جویی های بی وقفه ای که ظرف دو هفته به صورت شبانه روزی جریان داشت، به دست داشتن یک متهم سابقه دار در این سرقت پی بردند و پس از واکاوی دقیق شواهد و مدارک موثق، این متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه در سطح شهر کرمان شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: این متهم در بازجویی های بعدی به انجام این سرقت و زورگیری اعتراف کرد و خوشبختانه در تحقیقات بعدی محل اختفای اموال مسروقه نیز کشف و بازگشت این حجم طلا و جواهرات به ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به مالباختگان بازگردانده شد.

انتهای پیام/