بازدید دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب زرند از کلیه مراکز انتظامی شهرستان

در راستای حفظ حقوق عامه و نظارت بر رعایت حقوق شهروندی و در اجرای ماده ۳۳ قانون آیین دادرسی کیفری، در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، با همراهی تمامی قضات دادسرا، به بصورت همزمان از کلیه کلانتری ها و پاسگاه های شهرستان زرند بازدید بعمل آوردند.

به گزارش صدای زرند، در حاشیه این بازدید دادستان زرند گفت: امروز بصورت متمرکز با مرکز استان و بعضی دیگر از حوزه های قضایی استان،مقامات قضایی دادسرا، از کلیه مراکز انتظامی شهرستان بصورت سرزده بازدید بعمل آوردند و در طی این بازدیدها، به رؤساى کلانتریها، فرماندهان پاسگاه‌ها و مأمورین انتظامی، تذکرات و توصیه های لازم در جهت تکریم مراجعین و تسریع و تسهیل در امور آنها داده شد.

وی افزود: در این بازدید، قضات دادسرای زرند ، ضمن بررسی و مطالعه پرونده ها ، از نزدیک بر نحوه خدمت رسانی به مردم و حفظ و رعایت حقوق شهروندی در مراجع انتظامی نظارت نمودند.

رضا یعقوبی، در پایان از تلاش های بی وقفه و زحمات ضابطین در جهت خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان زرند تقدیر و تأکید کرد: جهت برقراری نظم و امنیت در شهرستان، پلیس انتظامی باید ضمن تنگ نمودن عرصه فعالیت بر افراد هنجار گریز و متخلفین، با افراد قانون شکن و مخلان نظم و امنیت عمومی، برابر قانون برخورد قاطع بعمل آورد.

انتهای پیام/