رئیس دادگستری زرند:

عدالت و امنیت معیار سنجش مسئولان است

رئیس دادگستری شهرستان زرند در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان با گرامی داشت روز معلم و تبریک این روز به معلمان گفت: اگر موضوع آموزش کارکنان در هر اداره ای توسط مدیران با جدیت دنبال شود، شاهد کاهش و پیشگیری از بسیاری مشکلات خواهیم بود که در نتیجه سبب افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به آیه تلاوت شده در ابتدای جلسه هم گفت: این آیه لبریز از نکات اخلاقی و مدیریتی است و البته توصیفی بر احوالات جهان امروز است. وقتی خداوند از مؤمنان می‌خواهد مشرکان را از بیت الحرام دور کنند و ترسی از فقر نداشته باشند درسی به مدیران است که در برابر دشمنان با ایمان راسخ عمل کنند و نباشد که برخی بخواهند به سمت این گروه غش کنند و بدانند که تمام ابزاری که برای موفقیت و سربلندی کشور نیاز هست در داخل همین کشور است.

دکتر فرحبخش در ادامه افزود: اگر حکومتی بخواهد خود را ارزیابی کند و برای تحقق عدالت اجتماعی، بهترین معیارِ سنجشِ میزانِ موفقیت، سه شاخصِ مهم عدالت، امنیت و آسایش است. به فرموده رهبران الهی مدیریت یک امانت است و در واقع مدیران امانت دار حق و حقوق تمام مردم هستند و نباید در برابر کم کاری و سستی معدود کارکنان گذشت کنند چرا که این حق و حقوق او نیست که بخواهد از آن گذشت کند بلکه تمام حوزه ی کاری یک مدیر متعلق به مردم است و لذا می خواهیم تا مدیران محترم ، بعنوان مسئول دستگاه ،بر رفتار و کردار و حتی طرز برخورد کارکنان با مردم نظارت کافی و وافی نمایند.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم زرند به موفقیت‌ شورای پیشگیری شهرستان زرند در بررسی عملکرد حوزه های قضایی استان اشاره کرد و ضمن تقدیر از همت تمام اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هم گفت:، البته اگر چه این عناوین و رتبه ها نباید برای شورا نقطه ی” مطلوب ” قلمداد شود و صرفا برای کسب رتبه تلاش کرد، بلکه ملاک باید رضایت خداوند باشد که در رضایت خداوند، قطعا رضایت مردم وجود دارد.

دکتر فرحبخش سپس به مهمترین جرائم شهرستان اشاره کرد و گفت: خشونت یکی از مهمترین جرائمی است که آمار بالایی در بخش جرائم دارد و دستگاه قضایی شهرستان زرند هم وفق وظایف خود که برخورد با مجرمین هست با قدرت برخورد و شدیدترین مجازاتها را هم که قانونگزار معین کرده را بر علیه مجرمان تحمیل می کند.

photo4546653420

شورای پیشگیری از وقوع بزه دادگستری شهرستان زرند

انتهای پیام/