آغاز نهضت تنظیف شهر با جذب ۳۵ نفر نیروی موفقت کارگری در شهرداری

رئیس شورای شهر پاکیزگی معابر شهری از وظایف اصلی شهرداری است.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شورای شهر، با آغاز به کار نهضت تنظیف معابر شهر؛ حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر به همراه اعضای شورا و جانشین حوزه خدمات شهری از وضعیت معابر شهر و اکیپ های تشکیل شده در حوزه تنظیف معابر شهر بازدید نمودند.

وی در این بازدید با اشاره به تماس ها و پیام های مکرر شهروندان پیرامون وضعیت تنظیف معابر شهر و درخواست شهرداری مبنی بر کمبود نیروی کارگری به خصوص در حوزه خدمات شهری، شورای شهر پس از تشکیل یک جلسه اضطراری برای جذب ۳۵ نفر نیروی موقت کارگری تا برگزاری مناقصه و مقدمات برون سپاری به شرکت های واجد شرایط موافقت نمود.

ایشان با تقدیر از زحمات شهردار و پرسنل شهرداری خاطر نشان نمود خوشبختانه اعتماد شهروندان به شهرداری برگشته است و قطعا مطالبات شهروندان از شهرداری نسبت به گذشته بیشتر خواهد بود و ما مطمئنیم با درایت شهردار جهادی و همت بیشتر حوزه معاونت خدمات شهری شاهد تحول اساسی در حوزه تنظیف معابر شهر زرند باشیم.

رئیس شورای شهر از حوزه خدمات شهری خواست با تشکیل اکیپ های گروهی و تقسیم بندی مناطق شهری نسبت به تنظیم معابر شهر بر اساس یک برنامه زمانبندی اقدام نماید.

منتخب مردم در شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت نخاله ها و مصالح ساختمانی رها شده در معابر شهری که نارضایتی ساکنین همجوار را به همراه داشته است خواستار تعیین تکلیف و اخطار مالکین متخلف گردید.

گفتنی است در این راستا کمیسیون خدمات شهری شورا پیشنهاد برنامه زمانبندی پاک سازی شهر از وجود نخاله های ساختمانی را در پنج شنبه های آخر هفته را در دستور کار شهرداری قرار داده است و به نظر می‌رسد این مطالبه به حق شهروندان زرند در حال محقق شدن است.

انتهای پیام/