اقدام جالب شورای شهر زرند در مورد وضعیت خیابان شمس تبریزی

یکی از وظایف اصلی شورای شهر نظارت بر وضعیت و مشکلات شهر، شهروندان و اقدامات شهرداری و مجموعه مدیریت شهر است.

در پی گلایه مندی شهروندان و اهالی خیابان شمس تبریزی از وضعیت این خیابان و پس از بازدید فوری ریاست شورای شهر و ارجاع مشکلات به کمیسیون خدمات شهری شورا، صبح امروز رضا یزدان‌پناه مسئول کمیسیون خدمات شهری با حضور ۲ ساعته در این محله و فراخوانی معاونین و مدیران مرتبط شهرداری مشکللات اولیه مخزن جمع آوری آب های سطحی این خیابان حل گردید که وضعیت موجود می‌توانست خطرات جانی را برای شهروندان بویژه کودکان به همراه داشته باشد.

رضا یزدان‌پناه در گفتگو با صدای زرند با گلایه از برخی شهروندان بروز چنین مشکلاتی را نتیجه عدم آگاهی و عدم رعایت وظایف شهروندان در رهاسازی آب های مصرفی خود در معابر شهر دانست.

وی همچنین ارتفاع پایین سطح کوچه ها از خیابان اصلی بدلیل بافت قدیمی این محله از شهر را یکی دیگر دلایل انباشت آب در این کوچه دانست و از معاونین و مدیران مربوطه در حوزه عمرانی و خدمات شهری خواست تا در یک اقدام فوری ظرف مدت دو روز آینده تخلیه و لایروبی مخزن فاضلاب و ایمن سازی ورودی تخلیه مخزن را به صورت اصولی در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین خواستار تشدید نظارت های معاونین و مدیران شهرداری در حوزه خدمات شهری از تنظیف معابر شهر بویژه در ساعات اولیه شروع کار پاکبانان شد تا سرعت عمل و پیشرفت کار ملموس تر گردد.

به نظر می رسد بازدید های میدانی و نظارت های بیشتر شورای شهر و مدیران شهرداری و مجموعه شهرستان در حل مشکلات روزمره شهروندان موثر خواهد بود.

صدای زرند این اقدام شورای شهر که پیگیری تا حصول نتیجه است را به فال نیک گرفته و امیدوار است این گونه بازدیدها که لبخند رضایتمندی شهروندان و مردم را به همراه دارد در جای جای مجموعه شهرستان بیش‌تر به چشم اید.

انتهای پیام/