در اولین جلسه کمیسیون خدمات شهری در سال جدید؛

رضایت شهروندان از تنظیف شهر اولویت کمیسیون خدمات شهری

اولین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورا با حضور مدعوین و اعضای شورای اسلامی شهر پیرامون نرخنامه حمل و نقل عمومی درون شهری و برنامه‌های حوزه معاونت خدمات شهری و سازمان های تابعه در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند به نقل روابط عمومی شورای شهر، در این جلسه ابتدا رضا یزدانپناه مسئول کمیسیون خدمات شهری با تسلیت ایام شهادت حضرت علی علیه السلام و قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان بویژه شبهای لیالی قدر بر اهمیت حضور آحاد مردم و شهروندان زرندی در راهپیمایی تاریخ‌ساز روز جهانی قدس تاکید نمود.

ایشان با تشکر از اقدامات مجموعه شهرداری در سال گذشته بویژه حوزه های عمرانی، خدماتی، سیما منظر و حمل و نقل شهری در استقبال از بهار که رضایت شهروندان را به همراه داشت از هماهنگی کامل شورا و شهرداری برای ایجاد یک تحول شهری در سال جدید خبر داد.

منتخب مردم در شورای شهر اظهار داشت؛ با حضور شهردار بادرایت شهر فرصت خوبی برای خدمت به شهروندان و تغییر بنیادی چهره شهر به وجود آمده است. ایشان با تشریح رسالت حوزه خدمات شهری خواستار توجه جدی معاونت این حوزه نسبت به تنظیف معابر شهری و جمع آوری زباله در سطح شهر گردید و ابراز امیدواری نمود با اجرایی شدن برنامه های جدید جمع آوری زباله و تنظیف شهر زمینه رضایت شهروندان از پاکیزگی شهر فراهم گردد که اولویت اصلی این کمیسیون است.

رضا یزدانپناه در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه جدی و عملیاتی به مقوله آموزش شهروندی در حوزه های معاونتی شهرداری بویژه حوزه خدمات شهری شد و با اعلام تشکیل این کمیته در کمیسیون خدمات شهری زمینه حضور نخبگان شهر و برنامه ساز برای تولید محتوای جذاب آموزه های شهروندی برای ارتقاء سطح آگاهی و دانش شهروندان نسبت به مدیریت شهری فراهم میگردد.

در ادامه این جلسه پس از ارائه راهکارها و گزارش اقدامات معاونین عمرانی، خدمات شهری و سازمان سیما و منظر، مهندس عرب پور مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی با گزارشی کاملی از نحوه قیمت گذاری کرایه حمل و نقل درون شهری و تجزیه تحلیل کلیه هزینه های مصرفی با در نظر گرفتن نرخنامه شهرهای همتراز، نرخ پیشنهادی آژانس های درون شهری در سال ۱۴۰۲ را به کمیسیون خدمات شهری شورای تقدیم نمود که مقرر گردید پس از تصویب در جلسه علنی شورا این نرخ اطلاع رسانی گردد.

در پایان جلسه سردار ایرانمنش رئیس شورا با تشکر از برنامه ریزی جامع کمیسیون خدمات شهری و اولویت قرار دادن برنامه پاکسازی عمومی شهر از نخاله های ساختمانی در تقویم برنامه های خدمات شهری و همچنین شیوه محاسبه نرخ نامه حمل و نقل درون شهری یادآور شد در سال جاری خدمت رسانی به همه نقاط شهر در حوزه خدمات شهری باید مشهود باشد و پرسنل شهرداری در حوزه امور شهر و حمل زباله با فعالیت مضاعف خویش زمینه رضایت بیشتر شهروندان را فراهم آورند.

گفتنی است در این جلسه سید عباس تهامی نایب رئیس شورا و خانم دکتر زمانی مسئول کمیسیون بانوان و گردشگری نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به امورات مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری اعلام نمودند.

انتهای پیام/