پس از هفت روز صورت گرفت؛

رهایی کودک ۸ ساله از دست آدم ربایان در کهنوج

کودک هشت ساله ای که توسط افراد ناشناس از درب یک مغازه در کهنوج ربوده شده بود، پس از هفت روز با تلاش نیروهای انتظامی به آغوش خانواده برگشت.

به گزارش صدای زرند، به گفتۀ فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج، این کودک که به شهرستان رودبار جنوب منتقل شده بود، با هماهنگی قضایی و استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان منطقه از چنگال آدم ربایان رها شد.

سرهنگ علیرضا امیری در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر ربایش پسر بچه ۸ ساله توسط افراد ناشناس از درب یک مغازه در حالی که همراه پدرش بوده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به شناسایی این افراد که کودک ربوده شده را به شهرستان رودبار جنوب منتقل کرده بودند، اقدام و محل اختفای این کودک را شناسایی کردند که با هماهنگی قضایی و استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان منطقه، این فرد به آغوش خانواده اش برگردانده شد.

امیری با اشاره به ادامۀ پی جویی های پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان این عمل مجرمانه بیان کرد: اختلافات مالی و موضوعات دیگر نمی تواند توجیهی برای اعمال مجرمانۀ خصوصا جرایم خشنی همچون آدم ربایی باشد که در این رابطه به همگان متذکر می شویم تحت هیچ عنوان دست به عمل مجرمانه نزنند چراکه حتما با برخورد قانونی پلیس روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام/