امام جمعه زرند:

دشمنان از وحدت و پیشرفت مسلمانان هراس دارند

حجت الاسلام شجاعی گفت: دشمنان از وحدت مسلمانان و از پیشرفت های ایران در بخش های مختلف در هراس هستند و مدام در فکر توطئه علیه ایران می باشند.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام شجاعی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با تبریک سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص)، وحدت امت اسلام را یکی از سیره های مهم رسول خدا (ص) دانست که باید بیش از پیش مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

او وحدت، همبستگی و اخوت را از تاکید ات پیامبر اسلام (ص) و همه امامان(ع) دانست و افزود: وحدت و اتحاد، رمز پیروزی است و تا زمانی که وحدت باشد، دشمنان به هیچ وجه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

حجت الاسلام شجاعی با اشاره به حوادث اخیر و تحرکات اغتشاشگران، بر لزوم هوشیاری بیش از پیش در مقابل ئوطئه های دشمنان تاکید کرد و بیان داشت: در واقع اغتشاشات اخیر، نشانگر توطئه طراحی شده دشمن برای ضربه زدن به نظام بود و افرادی به بهانه درگذشت دختری به اغتشاش و اهانت وقیحانه و بی شرمانه به مقدسات اقدام کردند و زود باطن خبیث و پلید خودش را نشان دادند.

او از سکوت خواص در جریان اغتشاشگران انتقاد کرد و گفت: راه توبه باز است و همه افراد می توانند برگردند.

امام جمعه شهرستان زرند با اشاره به حضور میلیونی مردم عاشق اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده روی اربعین، افزود: دشمنان از این وحدت مسلمانان و از پیشرفت های عظیم ایران اسلامی در بخش های مختلف در هراس هستند و مدام در فکر توطئه علیه ایران اسلامی می باشند و نمی دانند که این نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون هزاران هزار شهید به ثمر رسیده است و هر روز ما در حال فتح قله های پیشرفت هستیم.

او بیان کرد: حضور باشکوه مردم در محکوم کردن اغتشاشات اخیر به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد، مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا آخرین قطره خون خود اجازه کوچک ترین مداخله ای را به بیگانگان نخواهند داد و همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: مردم در این جریانات هوشمندانه تر از برخی خواص عمل کردند.

انتهای پیام/