مدیرعامل مجمع ملی خیرین ازدواج؛

وام های زوجین باید ۱۵ روزه و فقط با یک ضامن باشد / با بانک های متخلف برخورد می شود / همه اماکن ورزشی و فرهنگی ادارات کشور در اختیار زوجین قرار بگیرد

مدیرعامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور گفت: وام های زوجین باید ۱۵ روزه و فقط با یک ضامن باشد، با هر بانکی در این باره تخطی کند، برخورد خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، مدیرعامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور گفت: وام های زوجین باید ۱۵ روزه و فقط با یک ضامن باشد، با هر بانکی در این باره تخطی کند، برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام محمدباقر جلالی در مراسم جشن وصال ۵۰ زوج جوان که به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در سالن تلاش کرمان انجام شد، گفت: خوشحالم در جمع مردمی هستم که زادگاه آن ها متبرک به وجود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افتخار مقاومت ایران و کل دنیا است.

وی اظهارداشت: طی جلساتی که در تهران داشتم، ۳ دستور صادر شد، اول اینکه در خصوص مسکن با همکاری زوجین، این مشکل تسهیل و برطرف خواهد شد، دومین نکته، وام های زوجین باید ۱۵ روزه و فقط با یک ضامن صورت گیرد و به بانک مرکزی هم دستور داده شده هر بانکی در این باره تخطی کرد، برخورد خواهد شد و سومین نکته، همه اماکن ورزشی و فرهنگی ادارات کشور در اختیار زوجین قرار بگیرد تا مورد استفاده واقع شود.

جلالی گفت: فردا یا پس فردا جلسه خیرین ازدواج استان کرمان انجام خواهد شد و این جلسه مثل خیرین مدرسه ساز که با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، خیرین ازدواج هم با وزارت ورزش و جوانان در سطح ملی در ارتباط خواهند بود و تشکیل جلسه خواهند داد.

وی عنوان کرد: این جلسات با خیرین در سطح استانی هم برگزار شده و جای تاسف دارد که چنین ارتباطی هنوز بین خیرین در کرمان برقرار نشده و جزو آخرین استان هایی است که تازه درصدد شروع و برقراری ارتباط با خیرین است.

مدیرعامل مجمع ملی خیرین ازدواج کشور گفت: من قول می دهم، سال آینده به چنین جمع زوجینی که ازدواج آسان را برگزیده اند ۱۵ قلم جهیزیه و کالای ضروری و اساسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/