یک تغییر در مدیران زرند/

رئیس جدید آموزش و پرورش زرند انتخاب شد

بنا به اطلاعیه روابط عمومی اداره آموزش و پرورش زرند مراسم تکریم رئیس این اداره و معارفه رئیس جدید این اداره فردا سه‌شنبه 23 فروردین 1401 برگزار خواهد شد.

بنا به اطلاعیه روابط عمومی اداره آموزش و پرورش زرند مراسم تکریم رئیس این اداره و معارفه رئیس جدید این اداره فردا سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، طی این آیین قرار است از تلاش‌های شش ساله‌ی حسین کاظمی قدردانی و عبدالوحید جعفری به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شود.

عبدالوحید جعفری پیش از مشاور نماینده‌ی مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس می‌باشد که با نگاهی انقلابی پا به عرصه خدمت در این پست گذاشته است.

جعفری متولد اسفند ۱۳۶۱ (۳۹ ساله)، دارای مدرک فوق‌لیسانس روانشناسی عمومی می‌باشد و پیش از این در سال ۸۹ تا ۹۲ عضو شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند بوده است. وی همچنین سابقه کارشناس این اداره در امور شاهد، انجمن اولیا و مربیان و مدارس غیرانتفاعی و نیز مسئولیت گروه مشاوران جوان این مدیریت را در پرونده کاری خود دارد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش زرند فردا سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰ صبح در محل مجموعه فرهنگی و آموزشی تالار فرهنگیان زرند برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/