طرح دوستی با یار مهربان/

معرفی کتاب «باران‌ترین»

مجموعه غزلیات «باران ترین»، اولین اثر از وجیهه زمانی بابگهری می‌باشد که در سال 1395 به چاپ رسیده است.

مجموعه غزلیات «باران ترین»، اولین اثر از وجیهه زمانی بابگهری می‌باشد که در سال ۱۳۹۵ به چاپ رسیده است.

صدای زرند: این کتاب، شامل اشعاری با درونمایه احساسی است که در قالب غزل با زبانی روان و قابل فهم، توسط ناشر تخصصی شعر: انتشارات فصل پنجم به طبع چاپ و فراروی مخاطبان قرار گرفته است. خواندن این غزلیات به افرادی که به اشعار احساسی در قالب غزل علاقه‌مندند پیشنهاد می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب به کتابفروشی‌های سطح شهر زرند، مانند کتاب‌فروشی دانش در خیابان فلسطین، مراجعه نمایند.

درباره نویسنده کتاب

«وجیهه زمانی بابگهری» در سال ۱۳۶۲ در خانواده‌ای متدین و انقلابی و به دلیل حضور موقت خانواده در شیراز،‌ در این شهر متولد شد. وی در حال حاضر دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی، مدرس دانشگاه، مولف آثار «باران ترین» و «تحلیل دستوری واژگان فارسی و عربی از منظر ترکیب و اشتقاق» و پژوهشگر چندین مقاله منتشر شده در مجلات علمی پژوهشی می‌باشد.پ

وجیهه زمانی از دوره پنجم عضو شورای شهر زرند می‌باشد و در حال حاضر نیز مسئول کمیسیون‌های بانوان و گردشگری شورای شهر زرند است.

مردم شهرستان زرند وی را به عنوان یک فعال اجتماعی – سیاسی با تاکید و پیگیری در حوزه بانوان می‌شناسند.

وی دارای مدرک سطح ۲ حوزه علمیه (جامعه الزهرا قم) می‌ۤباشد و فعالیت‌هایی متعددی در حیطه‌های مذهبی و برنامه‌های قرانی داشته است.

او نویسندگی و سردون شعر را به عنوان یکی از بخش‌های مهم زندگی خود انتخاب کرده است و در این راه همواره تلاش‌هایی داشته است.

 

انتهای پیام/