پایه های صندلی آزاده نامداری هم لق شد

همیشه اسم او با حاشیه های برنامه ها مصادف بوده است. بعد از اینکه با احسان علیخانی در برنامه نزدیک تحویل سال ۹۱ برنامه ای را اجرا کرد، از اجرا ممنوع شد.

WWSZ125علی دارابی در حاشیه سومین مراسم اختتامیه جشنواره سیما بود که در حضور همه اعلام کرد که ما هنرمند ممنوع الکار نداریم. زمزمه ها و شنیده ها اما حکایت دیگری داشت.

صدای زرند: اینکه یکی پس از دیگری چهره هایی برای ما رو می شدند که هر کدام شاید چند یا شاید چندین سال در مقابل دوربین حضور نداشتند و این دقیقا مهر تاییدی می زد به اینکه «جناب آقای علی دارابی! ما هنوز هنرمند ممنوع الکار داریم و شما خبر ندارید.» این بار قرعه ممنوعیت کاری مجریان صدا و سیما به آزاده نامداری رسید که برای مدتی دور از تصویر بود.

همیشه اسم او با حاشیه های برنامه ها مصادف بوده است. نزدیک تحویل سال ۹۱ بود که برای او خوشی را به همراه نداشت. بعد از اینکه یک اجرای دو نفره با احسان علیخانی را روی آنتن برد، حکم ممنوعیت از اجرا را به او دادند. ناگهان بعد از برنامه «خانمی که شما باشی» ناپدید شد تا بعد از گذشت ۹ ماه، در برنامه «پشت صحنه» اسمش را دیدیم. آ خرین بار هم قرار بود که در ۶ قسمت از برنامه اش در نوروز ۹۲ او را ببینیم اما فقط صدایش به گوش ما رسید و ما را به این فکر واداشت که تصویر آزاده نامداری ممنوع شده است.

ازدواجش با فرزاد حسنی، گویا دوباره شانس را به او برخواهد گرداند ولی باید منتظر بمانیم تا ببینیم که گفته های علی دارابی صحت دارد یا خیر! البته این زندگی مشترک هم کم حاشیه نبوده است تا جایی که برنامه تحویل سال نوروز، شاهد کشمکش های این دو نفر بودیم. حال باید دید که حضور نامداری، دایمی خواهد بود؟

منبع: اقتصاد ایران آنلاین