قابل توجه مسئولین/

آسفالت نامناسب جاده یزدان‌آباد – نوق، صدای مردم را درآورده است (تصاویر)

کیفیت نامناسب آسفالت جاده یزدان‌آباد به نوق، حدفاصل روستای سنگ تا سیدجلال‌الدین، موجب نارضایتی جمع زیادی از اهالی و رانندگان عبوری شده است.

کیفیت نامناسب آسفالت جاده یزدان‌آباد به نوق، حدفاصل روستای سنگ تا سیدجلال‌الدین، موجب نارضایتی جمع زیادی از اهالی و رانندگان عبوری شده است.

احمد سلطانی یکی از راننده‌های عبوری از این جاده به خبرنگار صدای زرند گفت: چندین سال از ساخت این جاده می‌گذرد و هر ساله به خرابی این جاده افزوده می‌شود.

او افزود: اهالی روستاهای اطراف که مجبورند هر روز از این جاده تردد کنند از وضعیت آسفالت این جاده بشدت ناراضی هستند و هر ماه ناچار به پرداخت هزینه تعمیر ماشین‌های خود بدلیل استهلاک بالا در این جاده هستند. حتی علاوه بر خرابی آسفالت، در اکثر قسمت‌های این جاده علایم راهنمایی وجود ندارد که خود خطراتی را در پی دارد.

عباس طالقانی معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان ضمن تایید نامناسب بودن آسفالت این جاده، گفت: با توجه به نیاز بهسازی این جاده و پاسخ به مطالبه به حق مردم، مطالعات طرح بهسازی ۱۰ کیلومتر مربوط به حوزه رفسنجان این جاده اواخر سال ۱۳۹۹ انجام گردید و طرح بهسازی پس از پایان مرحله مطالعات به سرعت به مرحله مناقصه رفته است.

او بیان داشت: متاسفانه مشکلی که این طرح با آن مواجه است شرکت نکردن پیمانکار ذیصلاح در این مناقصه است و همین امر موجب تاخیر در اجرای این طرح شده است.

طالقانی ضمن اشاره به تجدید مناقصه طرح بهسازی ابراز امیدواری کرد: انتخاب پیمانکار تا پایان سال جاری انجام شود.

همچنین یحیی پورحبیبی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند می‌گوید: حدود ۱۶ کیلومتر از این جاده در حوزه شهرستان زرند می‌باشد و نیاز مبرم به بازسازی دارد.

او افزود: برای بازسازی موقت طرح قیر پاشی سطح این جاده را در دستور کار داریم و بدنبال تامین بودجه ۶ میلیارد ریالی این طرح هستیم.

او ضمن اشاره به مشکلات تابلوهای راهنمایی این جاده، گفت: یکی از معضلات اصلی بحث سرقت علایم راهنمایی و همچنین ورود دام‌های سنگین (شتر) به حریم جاده‌ها و آسیب به علایم راهنمایی می‌باشد که شایسته است اهالی محترم در صورت مشاهده این گونه موارد مراتب را به اداره راهداری و یا امور انتظامی گزارش دهند.

Sang Nough Road SZdsf0001 1 Sang Nough Road SZdsf0001 2 Sang Nough Road SZdsf0001 3 Sang Nough Road SZdsf0001 4 Sang Nough Road SZdsf0001 5 Sang Nough Road SZdsf0001 6

انتهای پیام/
خبرنگار: محمدجواد ایزدی
انتشار: جواد زمانی