شهر سالم از شهروند سالم نشات می گیرد

با همکاری شهرداری و اداره مرکز بهداشت زرند همایش کوهپیمایی کارکنان شاغل در ادارات شهرستان زرند برگزار شد.

محمدی شهردار زرند با اعلام اینکه شهر سالم از شهروندان سالم نشات می گیرد، گفت: یکی از راه های ایجاد نشاط در جامعه امروزی برگزاری همایش های مختلف فرهنگی و ورزشی می باشد، که علاوه بر  بر بیمه نمودن بدن و کسب سلامتی، سبب شادی و نشاط روحی نیز خواهد شد.

 

Kohe-shahrdari

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در همایش کوهپیمایی کارکنان شاغل در ادارات این شهرستان که به مناسبت هفته بدون دخانیات برگزار شد، دومین عامل اصلی در مرگ و میر را دخانیات دانست و گفت: متاسفانه بیشترین آمار مصرف دخانیات در کشور مربوط به جوانان و نوجوانان می باشد، که اگر در این زمینه کنترل و مبارزه ای صورت نگیرد قطعا در سال های اینده با بیماری های زیادی روبرو خواهیم شد.

 

محمدی افزود: شهرداری زرند نیز در این راستا عزم خود را برای برچیدن این مشکل خانمان سوز در شهرستان به کار گرفته است و امیدواریم با همکاری مسئولینن اصلی شهر و متولیان امر بهداشت در آینده شاهد اجرای این برنامه ها باشیم.

 

وی با اعلام اینکه شهر سالم از شهروندان سالم نشات می گیرد، گفت: یکی از راه های ایجاد نشاط در جامعه امروزی برگزاری همایش های مختلف فرهنگی و ورزشی می باشد، که علاوه بر  بر بیمه نمودن بدن و کسب سلامتی، سبب شادی و نشاط روحی نیز خواهد شد.

 

شهردار زرند اظهار امیدواری کرد با همکاری سازمان‌های ذیربط، مردم‌ و مسئولین بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای ارتقای سلامت شهر و شهروندان برداریم.

 

انتهای پیام/