مدیر آبفای کرمان

اجرای پروژه فاضلاب صنایع فولاد را بیمه می کند

مدیرعامل آبفا کرمان گفت: با اجرای پروژه فاضلاب، صنایع فولاد در کرمان از بزرگترین خطر که کمبود منابع آب است، بیمه می‌شوند.

مدیرعامل آبفا کرمان گفت: با اجرای پروژه فاضلاب، صنایع فولاد در کرمان از بزرگترین خطر که کمبود منابع آب است، بیمه می‌شوند.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، محمد طاهری در جلسه ای با هدف بررسی پروژه فاضلاب بردسیر، اظهار داشت: برای اجرای پروژه فاضلاب در استان کرمان، ۳ شهر به بخش خصوصی و سرمایه گذار واگذار شد و در سیرجان شرکت کاریز وارد عمل شد و به خوبی کار پیشرفت داشته و امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده تصفیه خانه شهر سیرجان با بخشی از شبکه و خطوط انتقال به بهره برداری رسد.

وی افزود: در زرند هم شرکت فولاد زرند ایرانیان با یک تیم بسیار خوب و پر تلاش کار را دنبال می‌کند و در کرمان نیز شرکت فولاد بوتیا کار را برعهده دارد که این گروه نیز تاکنون توانسته اند یک کار ارزشمند و بسیار بزرگ به نمایش گذارند.

طاهری بیان داشت: این پروژه سرمایه گذاری های فولاد و میدکو را در دو شهر کرمان و زرند از جهت تامین منابع آبی بیمه می‌کند و سرمایه گذاران به موقع این نیاز را تشخیص دادند و با هزینه‌ای بسیار پایین و ارزانتر، پساب مورد نیازشان در دسترس قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در شهرکرمان در حوزه فاضلاب ۳۰ جبهه کاری در حال کار است و کار به سرعت دنبال می شود و به لطف خدا هر ۳ پروژه فاضلاب در استان کرمان به ثمر نشستند و ظرف یکسال آینده قطعاً به اتمام می رسند.

مدیرعامل آبفای کرمان تصریح کرد: ما در یک کشور گرم و خشک هستیم و در استانی که به مراتب در شرایط بدتر و بحرانی تری قرار دارد که اجرای این پروژه در شهر بردسیر می‌تواند منابع آبی آن را تضمین کند و مسائل اجتماعی را به حداقل برساند و همراهی مردم را به دنبال داشته باشد.

طاهری ادامه داد: با بازچرخانی آب می‌توانیم حداکثر استفاده را از منابع خدادادی ببریم و هم اشتغال در زمان اجرا و بهره برداری را خواهد داشت و رونق اقتصادی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/