گفت‌وگو با کاپیتان تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان/

از زیسکو آموخته‌ام، آنچه توانسته‌ایم لطف خدا بوده است

مقداد بخت‌آزاد-خبر کوتاه بود، تیم فوتسال زیسکو، با پیروزی مقابل حریفان، به لیگ برتر راه یافت. همین خبر کوتاه موجی از شادمانی را در مجموعه زیسکو و شهر زرند به راه انداخت و بهانه‌ای شد تا ما هم با کاپیتان این تیم گفت‌وگو کنیم.

مقداد بخت‌آزاد-خبر کوتاه بود، تیم فوتسال زیسکو، با پیروزی مقابل حریفان، به لیگ برتر راه یافت. همین خبر کوتاه موجی از شادمانی را در مجموعه زیسکو و شهر زرند به راه انداخت و بهانه‌ای شد تا ما هم با کاپیتان این تیم گفت‌وگو کنیم.

خودتان را ‌معرفی کنید؟

محمدعلی رضازاده هستم. کاپیتان تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان. فرزند روستای شهیدپرور جلال‌آباد.

همه ما منتظر بازی‌های شما در لیگ برتر هستیم؛ برای حضور در این مسابقه‌ها چه برنامه‌ای دارید؟

من به عنوان بازیکن و کاپیتان به همراه همه بازیکنان تلاشمان را چند برابر می‌کنیم تا به لطف خدا بتوانیم با موفقیت در لیگ برتر حضور پیدا کنیم تا بتونیم نماینده شایسته‌ای برای استان و شهرستان محبوبمان زرند باشیم.

هیچ شناختی از رقبا دارید؟

در لیگ برتر به خاطر شرایط پخش تلویزیونی و شبکه‌های مجازی معمولاً تیمها و بازیکنان شناخته‌شده‌اند اما برای اولین حضور شناخت از به تیم‌های حریف بیشتر است اما تیم ما برای تیم‌های دیگر ناشناخته است.

برای حضور در لیگ برتر آماده‌اید؟

ما چون درگیر مسابقات لیگ یک بودیم از نظر بدنی آمادگی نسبتا خوبی داریم اما خب برای موفقیت در لیگ برتر به یقین باید با توان و شرایط بدنی ایدهآلتری در این مسابقه‌ها حضور پیدا کنیم.

برای موفقیت در لیگ برتر به چه حمایت‌هایی نیاز دارید؟

با توجه به اهمیت بیش‌تر این مسابقه‌ها، ما به حمایت مالی بیشتری احتیاج داریم هرچند که در این مدت واقعاً از طرف شرکت زیسکو همیشه مورد حمایت قرار گرفتیم و انشاالله این حمایت ها بیشتر و مستمر باشد تا با شرایط خوبی راهی لیگ برتر شویم.
به جز حمایت مالی، از مردم و هوادارانی که ما را در راه رسیدن به لیگ برتر حمایت کرده و باعث دلگرمی ما بودند تشکر می‌کنیم و خواهش می‌کنم باز هم در هر شرایطی ما را مورد حمایت خودشان قرار دهند تا به لطف خدا بتوانیم در لیگ برتر هم موفق عمل کرده و جوابگوی محبت‌های هواداران خوبمان باشیم.

از مسیری که طی کردید و سختی‌های مسیر بگویید؟

واقعا شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما بعد از وقفه ۱۰ ماه به خاطر تعطیلی تمرینات در شرایط کرونا به یک باره تصمیم گرفتیم در لیگ ۱ کشور شرکت کنیم و کلا ۲۵ روز فرصت داشتیم تا خودمان را به شرایط بدنی و فنی خوب برسانیم. ما مجبور بودیم در بعضی از روزها ۳ نوبت تمرین کنیم و این بسیار سخت و دشوار بود اما خب ما یکدل بودیم و برای رسیدن به موفقیت این شرایط را تحمل کردیم.
کادر فنی تیم هم بسیار با برنامه عمل کردند و باید از آن‌ها تشکر کنم چون برای موفقیت تیم خیلی زحمت کشیدند و از این فرصت اندک بهترین استفاده را بردند.

شیرین‌ترین خاطره و تلخ‌ترین خاطره‌تان از لیگ یک؟

تلخ‌ترین خاطره شکست در مقابل تیم دزفول بود که واقعاً غیرقابل تصور بود و شیرین‌ترین خاطره هم شکست تیم خوب پاس و صعود به لیگ برتر بود.

جمله آخر؟

در پایان صحبت‌هایم باید از جناب آقای دکتر پورمند و جناب آقای دکتر سهراب‌نژاد که واقعاً در هر شرایطی ما را مورد لطف و حمایت خود قرار دادند، تشکر کنم.
همچنین از همراهی آقای باصره، آقای زمانی و آقای محمدی تشکر می‌کنم که پرتلاش و دلسوزانه برای این تیم وقت گذاشتند.
از کادر فنی تیم و آقای عبداللهی که به بازیکنان اعتماد کردند تا بتوانیم خودمان را ثابت کنیم، از آقای پایمرد، آقای وحید رضا محسنی جوان، آقای حسن جعفری که با برنامه‌ریزی ما را در کمترین زمان به بهترین شرایط بدنی رساندند و دکتر تیم که همیشه همراه و مواظب تک‌تک بازیکنان بودند هم سپاسگزارم.
اما تشکر ویژه‌ای می‌کنم از خانواده عزیزم و همسرم که در سخت‌ترین شرایط بنده را موردحمایت قرار داده و در کنارم بود.
همه این‌ها جملات یکی به آخر بود اما جمله آخر که در خانواده بزرگ زیسکو یاد گرفته‌ام: آنچه توانستهایم لطف خدا بوده است.

انتهای پیام/

منبع : ماهنامه فولاد زرند ایرانیان-زیسکو