رضا کردی سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند شد

رضا کردی، مدرس فوتسال آسیا بعد از به توافق رسیدن با مسئولان فولاد زرند ایرانیان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

رضا کردی، مدرس فوتسال آسیا بعد از به توافق رسیدن با مسئولان فولاد زرند ایرانیان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

به گزارش صدای زرند، تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان که به تازگی موفق شده است به مسابقات لیگ برتر صعود کند، بعد از سال‌ها کرمان را در فوتسال صاحب تیم کرد. حال این تیم برای تقویت خود در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفت رضا کردی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کند.

پیش از این مسئولان تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با محمود خوراکچی، مربی با سابقه و نامدار کشورمان مذاکراتی انجام دادند، اما در نهایت طرفین نتوانستند به توافق دست پیدا کنند و آن‌ها به سراغ گزینه دیگری رفتند.

حال بعد از به توافق نرسیدن مدیران تیم فوتسال فولاد زرند با خوراکچی، آن‌ها با رضا کردی صحبت‌هایی داشتند و بعد از توافق با این مربی نام آشنای کشورمان قرارداد او را به امضا رساندند.

رضا کردی مدرس فوتبال و فوتسال AFC سابقه حضور و مربیگری در تیم‌های مختلف از جمله دبیری تبریز، ارم‌کیش قم، پرسپولیس تهران، کیش‌ایر قم، فیروز صفه‌اصفهان، فرش‌آراء مشهد و سن‌ایچ ساوه و واموس اندونزی را در کارنامه خود دارد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه شروع می‌شود و فولاد زرند در اولین بازی خود میزبان فرش آرای مشهد خواهد بود.

رضا کردی سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند شد رضا کردی سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند شد1

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان