با تایید وزارت ارشاد/

مدیرمسئول صدای زرند تغییر کرد

بعد از حدود ۸ سال که مدیرمسئولی صدای زرند توسط جواد زمانی، موسس این پایگاه خبری اداره می‌شد، از امروز و با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مسئولیت برعهده حسن ضیاءالدینی، یکی از فعالین رسانه‌ای شهرستان زرند، قرار گرفت.

بعد از حدود ۸ سال که مدیرمسئولی صدای زرند توسط جواد زمانی، موسس این پایگاه خبری اداره می‌شد، از امروز و با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مسئولیت برعهده حسن ضیاءالدینی، یکی از فعالین رسانه‌ای شهرستان زرند، قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند، جواد زمانی در این باره بیان داشت: تاییدِ تغییر مدیرمسئولی پایگاه خبری صدای زرند توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با میلاد امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم که این تغییر در جهت هرچه بهتر شدن فعالیت این رسانه باشد.

وی افزود: صدای زرند فعالیت خود را از مهرماه سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است، اما مجوز رسمی این پایگاه خبری بعد از طی مراحل اداری و در فروردین ماه سال ۱۳۹۴ صادر شد و این رسانه به عنوان اولین پایگاه خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار خود را در شهرستان زرند آغاز کرد و اکنون حدود ۸ سال از فعالیت این رسانه می‌گذرد.

زمانی با اشاره به برخی خاطرات (تلخ و شیرین) در دوره مدیریت بر این رسانه، اظهارداشت: حسن ضیاءالدینی یکی از بهترین افرادی است که می‌تواند صدای زرند را مدیریت کند؛ او فردی فعال، خوش‌فکر و مورد اعتماد است که بدون شک اگر وقت کافی برای مدیریت این پایگاه خبری صرف نماید بیش از پیش شاهد درخشش صدای زرند خواهیم بود. پیش از این نیز ما از حضور آقای ضیاءالدینی در صدای زرند استفاده زیادی می‌کردیم و تحلیل‌های مطبوعاتی او در شهرستان بسیار خوب و کم‌نظیر هستند.

وی دلیل این تغییر را مشغله فراوان کاری خود و نیز دوری‌اش از زرند اعلام کرد و ادامه داد: صدای زرند مانند فرزندم می‌ماند، به هیچ وجه آن را رها نمی‌کنم، ولی قطعاً نقشم در اداره آن کمرنگ‌تر از قبل خواهد شد و هرچند صاحب‌امتیازی آن برعهده من است اما از این پس فقط به عنوان یک خبرنگار یا دبیر خبری در صدای زرند ادامه فعالیت خواهم داشت و تحت نظر جناب آقای ضیاءالدینی فعالیت خواهم کرد.

او همچنین بیان کرد: در تمام این مدت تلاشم برای پیگیری مطالبات و حقوق حقه مردم عزیز زرند بود و از ابتدا نیز با هدف کمک به آبادانی شهر و رساندن صدای مردم به گوش مسئولین این رسانه را راه‌اندازی کرده‌ام، هرچند در برخی مواقع آنگونه که شایسته‌بود، در این مسیر موفق نبودم؛ بنابراین از همه عزیزان به ویژه آنانی که درخواست‌هایشان بِحق بود و توقعی بیش از این از ما داشتند، عذرخواهی می‌کنم که به دلایل متعدد از جمله مشغله کاری، نمی‌توانستم آنگونه که شایسته است پیگیر مطالب و موارد مطرح شده توسط آن‌ها باشم.

 

انتهای پیام/