سایه باشگاه سپاهان اصفهان بر سر ورزش زرند

شهرداری زرند در راستای بالا بردن سطح ورزش های حرفه‌ای به زودی با باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان قرار داد همکاری انعقاد خواهد کرد.

شهرداری زرند در راستای بالا بردن سطح ورزش های حرفه‌ای به زودی با باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان قرار داد همکاری انعقاد خواهد کرد.

به گزارش صدای زرند، شهردار زرند در دیدار صمیمانه با مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان خواستار همکاری این باشگاه با باشگاه فرهنگی ورزش شهرداری زرند شد و اعلام آمادگی کردند که برای‌ پذیرایی از تیم‌های پایه‌ سپاهان، آمادگی لازم را دارد و ابراز امیدواری کردند با این دیدارها ضمینه همکاری بیشتر دو باشگاه فراهم شود.

محمدرضا مهدلو زرند را دومین شهر صنعتی بزرگ کشور نام برد که وجود کارخانجات متعدد می تواند پشتوانه‌ای قوی در راستای گسترش فعالیت های ورزشی شهرستان باشد.

شهردار زرند در این نشست افزودند :از زمان ورود به شهرداری تمام سعی خود را برای راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به کار بسته و توانسته ایم در این خصوص گامهای خوبی برداریم .

وی ادامه داد :با تاسیس باشگاه شهرداری سعی در اجرای برنامه‌های کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت داشتیم که متاسفانه کرونا این برنامه‌ها را به حاشیه برد!

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نیز ضمن قدردانی از شهرداری زرند گفتند:وقتی مدیریت شهری به دنبال ایجاد فضاهای ورزشی و توسعه ورزش در سطح شهر می‌باشد،باید نگاه و دید ایشان را قدر بدانیم و در کنار ایشان به گسترش این امر کمک کنیم .

محمدرضا ساکت وجود نقاط قوت و اساسی و زیر بناهای لازم ورزشی در شهر زرند را بسیار عالی توصیف کرد و افزود:جای خرسندیست که شهرداری زرند توانسته است این امکانات و تجهیزات را فراهم و در راه گسترش این امر گام بردارد.

وی از انعقاد قرارداد همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان با باشگاه شهرداری زرند در اینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کردند:همه سعی مجموعه سپاهان گسترش ورزش و ایجاد فضاهای بانشاط در بین جوانان است .

شایان ذکراست با هماهنگی‌های انجام شده به زودی شاهد برگزاری اردوهای اماده سازی پیش فصل تیمهای پایه ای سپاهان در شهرستان زرند وشهرداری زرند در اصفهان خواهیم بود.

سایه باشگاه سپاهان اصفهان بر سر ورزش زرند2 سایه باشگاه سپاهان اصفهان بر سر ورزش زرند3 سایه باشگاه سپاهان اصفهان بر سر ورزش زرند1

انتهای پیام/