امام جمعه زرند:

شوراهای اسلامی شهرها، جای دعواهای حزبی و جناحی نیست

امام جمعه زرند با بیان اینکه وحدت، همگرایی و خدمت به مردم بسیار مقدس می باشد، گفت: شوراهای اسلامی شهرها جای دعواهای حزبی، جناحی و سلیقه ای نیست.

امام جمعه زرند با بیان اینکه وحدت، همگرایی و خدمت به مردم بسیار مقدس می باشد، گفت: شوراهای اسلامی شهرها جای دعواهای حزبی، جناحی و سلیقه ای نیست.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در نشست توجیهی داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان، با بیان اینکه رای و انتخاب مردم برای کاندیدا پیروز در انتخابات بسیار با ارزش و مقدس است، افزود: انتخابات میراث بزرگ امام راحل عظیم الشان (ره) است.

وی گفت: با وجود سلایق مختلف حزبی و جناحی در شهرستان، اما مردم زرند مردمی ولایتمدار هستند که وجود بیش از ۹۷ درصد مقلد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پرداخت خمس به ایشان، نشان از نگاه ولایتمدارانه همشهریان زرندی دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰، فرمایشات و رهنمودهای انتخاباتی مقام معظم رهبری را همواره نصب العین خود قرار دهند، اظهار کرد: کاندیداهای منتخب در شوراهای اسلامی شهر و روستا باید ضمن پرهیز جدی از جهت گیری ها و اختلافات حزبی و جناحی، خدمت صادقانه به مردم، پیشرفت و توسعه شهرها و روستاها را هدف خود قرار دهند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالقوه ای همچون معادن غنی ذغالسنگ در سطح شهرستان زرند، بر وحدت، همگرایی، همدلی و همکاری در راستای کشف هر چه بیشتر اینگونه ظرفیت های خدادادی در زرند تاکید کرد.

امام جمعه زرند ابراز داشت: در جمهوری اسلامی و جامعه شیعه ایران، اگر انسان در مرتبه و مسئولیتی قرار گیرد که بتواند گره از مشکلات مردم باز کند، افتخاری بس مقدس و گرانبها است که این خود از برکات خون شهدا و انقلاب اسلامی است و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.

علی ابراهیمی در پایان تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی همین که خود را در معرض انتخاب مردم قرار میدهند و پا به عرصه رقابت می گذارند، برای جامعه اسلامی بسیار با ارزش و گرانبها است.

انتهای پیام/