رئیس ستاد انتخابات زرند:

تعداد شعب اخذ رای انتخابات در شهرستان زرند ۲۸ درصد افزایش یافت

رئیس ستاد انتخابات زرند گفت: تعداد شعب پیش بینی شده شهرستان زرند در انتخابات ۲۸ خرداد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دسترسی آسان مردم به صندوق های اخذ رای، ۲۸ درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

رئیس ستاد انتخابات زرند گفت: تعداد شعب پیش بینی شده شهرستان زرند در انتخابات ۲۸ خرداد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دسترسی آسان مردم به صندوق های اخذ رای، ۲۸ درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” با اشاره به افزایش ۲۸ درصدی شعب اخذ رای در شهرستان، برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در دوره قبل (انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی)، ۱۰۸ شعبه اخذ رای برای شهرستان در نظر گرفته شده بود که با پیشنهاد هیات اجرایی و موافقت وزارت کشور در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تعداد شعب اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان زرند به ۳۰ شعبه افزایش یافته است.

فرماندار زرند از تعیین نهایی تعداد ۱۳۸ شعبه اخذ رای در شهرستان در زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، که ۷۲ شعبه شهری و ۶۶ شعبه روستایی می‌باشند، خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد، ۱۱۳ شعبه اخذ رای در شهر زرند و بخش مرکزی و ۲۵ شعبه در بخش یزدان آباد پیش بینی شده است.

وی به ۱۰۱ شعبه اخذ رای ثابت و ۳۷ شعبه اخذ رای سیار در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۵۰ نفر بعنوان ناظر بهداشتی، در سطح شعب اخذ رای شهرستان جهت نظارت بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، مستقر خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند افزود: بیش از ۳۵۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم (محافظین امنیتی صندوق ها، اعضای هیئات اجرایی، بازرسی، نظارتی، کاربران رایانه، منشی ها، رانندگان، خدماتی، پشتیبانی و…) و همچنین بیش از ۲۰۰ خودرو خدمت در امر برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهند داشت و به انجام وظایف محوله خواهند پرداخت.

وی در ادامه از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در تاریخ ۱۶ خرداد ماه از سوی هیئت نظارت استان کرمان خبر داد.

صادق زاده در پایان گفت: تعداد ۱۴۲ دستگاه الکترونیکی احراز هویت اختصاصی حوزه انتخاباتی شهرستان زرند، جهت بروزرسانی از سوی کارشناسان کمیته فناوری اطلاعات فرمانداری، در حال ارسال به مرکز می باشند.

انتهای پیام/