برخورد سواری پراید و تریلی، «جان جوان زرندی را گرفت»

برخورد رخ به رخ سواری پراید و تریلی صبح امروز در محور سیریز – یزدانشهر موجب فوت راننده پراید شد.

برخورد رخ به رخ سواری پراید و تریلی صبح امروز در محور سیریز – یزدانشهر موجب فوت راننده پراید شد.

به گزارش صدای زرند، سروان “محمدحسین اثنی‌عشری” رئیس پلیس راه زرند – یزد در این باره گفت: این جوان که از کارگران شرکت آریا جنوب بود صبح امروز در هنگام مراجعه به محل کار با خودروی شخصی، در طول مسیر به دلیل انحراف به چپ در برخورد رخ به رخ با تریلی که از یزدانشهر به سمت سیریز حرکت می‌کرده جان خود را از دست داد.

وی مقصر این حادثه را سواری پراید اعلام کرد و بیان داشت: راننده پراید احتمالاً به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو و با انحراف به چپ موجب وقوع این حادثه شد.

اثنی‌عشری با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تمرکز کافی در زمان رانندگی، بیان داشت: متاسفانه این روزها مردم تا دیروقت نمی‌خوابند و مجبورند صبح با خواب‌آلودگی از خواب بیدار و به سر کار بروند که به همین دلیل در این روزها شاهد واژگونی‌های متعددی هستند.

Tasadof SZSdsdfff0 1 Tasadof SZSdsdfff0 2 Tasadof SZSdsdfff0 3 Tasadof SZSdsdfff0 4

وی همچنین از وقوع دو واژگونی در محور راور در حوالی روستای قدرون گفت و بیان داشت: در این حادثه هم ابتدا یک سواری ۲۰۶ به دلیل بارندگی جزئی در منطقه و لغزندگی جاده دچار واژگونی شد و بعد از آن نیز یک خودروی سمند در همین محل دچار واژگونی شد که خوشبختانه این دو حادثه فوتی نداشت و مجروحین هم به صورت سرپایی بودند، اما به دلیل کمبود امکانات در شهرستان راور مجروحین به کرمان اعزام شدند.

 

انتهای پیام/