ثبت نام ۱۶۰ داوطلب انتخابات شورا‌های روستایی در زرند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند گفت: تاکنون ۱۶۰ داوطلب در ششمین دوره شورا‌های روستایی در زرند ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند گفت: تاکنون ۱۶۰ داوطلب در ششمین دوره شورا‌های روستایی در زرند ثبت نام کرده اند.

“علی صادق‌زاده” رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، اظهار داشت: تا عصر جمعه ۲۰ فروردین ماه، ثبت نام ۱۶۰ نفر داوطلب انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در شهرستان زرند نهایی شده است که از این تعداد ۲۲ نفر زن و ۱۳۸ نفر مرد می باشند.

وی افزود: از این تعداد ۱۳۶ نفر از طریق مراجعه حضوری به بخشداری های مرکزی و یزدان آباد، ۱۰ داوطلب از طریق دفاتر پیشخوان، ۷ داوطلب از طریق تلفن همراه (اپ موبایل) و ۷ داوطلب از طریق رایانه های شخصی (اپ دسکتاپ) ثبت نام کرده اند.

فرماندار زرند بیان داشت: روستاهای دشتخاک با ثبت نام ۸ داوطلب، علی آباد سفلی با ۷ داوطلب و روستاهای باب تنگل و دهزوئیه با ۶ نفر از توابع بخش مرکزی و همچنین روستاهای دهنو سنگ سیریز با ۴ داوطلب و حصن آباد با ۳ داوطلب از توابع بخش یزدان آباد، در صدر لیست ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای روستا در بین ۶۹ شورای روستایی بخش مرکزی و ۱۱ شورای روستایی بخش یزدان آباد شهرستان زرند قرار دارند.

صادق‌زاده با تاکید بر این نکته که اگر تعداد داوطلبان ثبت نامی در یک روستا به حد نصاب نرسد، انتخابات شورای اسلامی در آن روستا برگزار نمی شود و روستا ۴ سال آینده بدون شورا خواهد ماند، از افراد توانمند و با تجربه، بویژه جوانان و بانوان درخواست کرد از این فرصت برای حضور در شوراها و آبادانی روستاها استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات زرند در پایان با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها تنها ۲ روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند، از داوطلبان خواست با توجه به شیوع کرونا، ترجیحا‌‌ از روش‌های غیرحضوری ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

منبع : کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات زرند