کسب رتبه برتر دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان زرند در استان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از کسب رتبه برتر دادسرا این شهرستان در موضوعات مختلف و عملکرد در بین دیگر دادسراهای استان کرمان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از کسب رتبه برتر دادسرا این شهرستان در موضوعات مختلف و عملکرد در بین دیگر دادسراهای استان کرمان خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان زرند، حجت الاسلام “اسماعیل بلوچ‌زاده؛ با اعلام این خبر افزود: با توجه به آمارهای ارائه شده و ارزیابی اداره کل دادگستری استان کرمان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، دادسرای زرند در شاخص‌ها و موضوعات متفاوت و عملکرد، موفق به کسب رتبه برتر در بین دیگر شهرستان‌های استان گردیده است.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از اطاله دادرسی و توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و اجرای احکام، یادآور شد: تکریم ارباب رجوع، گشاده‌رویی قضات و کارکنان، پاسخگویی سریع، پیگیری مطالبه‌های مراجعان، سعه صدر و صبور بودن در مواجه با شهروندان به عنوان عوامل مؤثر در جهت جلب این موفقیت با نظارت و ارزیابی اداره کل دادگستری استان کرمان بوده است.

دکتر بلوچ‌زاده با بیان اینکه همواره دستورات، راهکارها و راهبردهای لازم قوه قضاییه، به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب زرند، سرلوحه وظایف قرار دارد، تصریح کرد: با وجود سرعت عملکرد، مطمئناً در روند دادرسی کلیه اقدامات با رعایت قوانین موضوعه انجام می‌پذیرد تا حقی از متهم تضییع نشود.

وی با اشاره به این موضوع که مسائل، نقاط ضعف و چالش‌های مختلف درون‌سازمانی باید در راستای تعالی خدمت صادقانه عدالت‌محور به مردم، مورد آسیب‌شناسی قرار گیرد، ادامه داد: در سال جدید با توجه به شعار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها”، باید این اقدامات را منسجم‌تر، هماهنگ‌تر و با برنامه‌‌ریزی دقیق‌تر دنبال کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: وظیفه خود می‌دانم در راستای کسب این موفقیت از همه قضات، همکاران و کارمندان سخت‌کوش خود در مجموعه دادسرا شهرستان زرند قدردانی و تشکر داشته باشم و امیدوارم که بتوانیم در هرعرصه و سنگری که هستیم بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم.

گفتنی است طی مراسمی، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان با اهدای لوح سپاس به حجت‌الاسلام بلوچ‌زاده، از تلاش‌های ویژه وی در خصوص اقدامات شایسته در کسب این رتبه، تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/