فرمانده سپاه استان کرمان:

سپاه سپر بلای مستحکم ملت، انقلاب و ولایت است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست صمیمی وابستگان جهاد و شهادت سپاه شهرستان زرند که در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار شد، سپاه را سپر بلای مستحکم ملت، انقلاب و ولایت دانست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست صمیمی وابستگان جهاد و شهادت سپاه شهرستان زرند که در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار شد، سپاه را سپر بلای مستحکم ملت، انقلاب و ولایت دانست.

به گزارش صدای زرند، سردار “حسین معروفی” در این نشست که دکتر علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از وابستگان جهاد و شهادت سپاه شهرستان زرند در آن حضور داشتند، بیان داشت: سپاه پاسداران جزئی از انقلاب اسلامی در جهان و باعث عزت و اقتداری است که حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق و… از آن می‌دانیم و به دنبال هدفی والاتر و بالاتر است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای بزرگوار، خصوصاً سردار سلیمانی گفت: شهرستان زرند در طول ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی خصوصاً در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای به یادماندنی از خود به یادگار گذاشته است و شهدایی همچون سردار تهامی، قربانزاده، رشیدی، زکی‌زاده را تقدیم این نظام و انقلاب کرده و قطعاً روح این شهداء در این مجلس حاضر و ناظر است.

وی افزود: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و پاسداری از انقلاب و نظام به لباس نیست؛ اندیشه اگر زیبا شد عمل زیبا می‌شود، همه‌ی کسانی که دغدغه انقلاب و نظام و انقلاب را دارند پاسدار انقلاب اسلامی هستند، و امامین انقلاب سفارش کردند نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد و این مفهومش این است که شما سهام‌دار این انقلاب هستید و در زمان تنهایی دین خدا و اهل بیت (ع) ایستادید و این انقلاب و نظام را نگه داشتید و جان خود را فدا کردید.

سردار معروفی گفت: شما فرمان امامین انقلاب را لبیک و با شناخت این راه را ادامه دادید، همانطورکه امام حسین (ع) با حرکتش حماسه کربلا و عاشورا را خلق نمود، و امام امت قیام کرد و حکومت اسلامی تشکیل داد، امروز امام خامنه ای (مدظله العالی) و شما هم ادامه‌دهندگان همین مکتب و حافظ و نگهبان انقلاب اسلامی و دین خدا و بسترساز حکومت الهی برای حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) هستید.

فرمانده سپاه ثارالله استان افزود: در بعد مسائل سیاسی، سپاه هزینه هیچکس نخواهد شد و نمی‌شود و از اصول و ارزش‌های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و اصول ما چیز دیگری است و آن هم حفظ و نگهبانی از انقلاب اسلامی است و نگاه ما به امامین انقلاب است، نه نگاه سیاسی و قومی و حزبی، بلکه اصل انقلاب، نظام و ولایت برای ما مهم است و گوش به فرمان ولی فقیه حرکت می‌کند.

وی در خاتمه سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی لشکر حاج قاسم سلیمانی متشکل از وابستگان جهاد و شهادت گفت: لشکر حاج قاسم برای کل کشور راه‌اندازی شده است و فعالیت این لشکر با حضور وابستگان جهاد و شهادت در حوزه‌های اعتقادی، دفاعی، نظامی، سیاسی و جهادی در حال فعالیت است و تاکنون ثمرات و برکات زیادی از جمله آزادی ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان کرمان، توزیع جهیزیه و بسته‌های معیشتی و برپایی اردوهای جهادی از جمله اقدامات این لشکر بوده است.

شایان ذکر است سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه زرند از سردار تهامی از وابستگان جهاد و شهادت شهرستان که در بستر بیماری بود، عیادت نمود و در ادامه ضمن دیداربا حجت‌الاسلام انصاریان استادیار صالحین ناحیه زرند از پایگاه‌های مقاومت کریمه اهل بیت (س) و حربن ریاحی بازدید و از زحمات و خدمات بسیجیان این دو پایگاه مقاومت تجلیل نمود.

Salehin SZ000sdddd01

 

انتهای پیام/خبرنگار: اکبرابراهیمی زرندی