امام جمعه زرند:

خرید کالای ایرانی راه کمکِ مردم به تحقق شعار سال

امام جمعه زرند در اولین خطبه نماز جمعه این شهر در سال ۱۴۰۰، با تاکید بر توجه مردم به نهادینه شدن فرهنگ مهدویت در جامعه، خرید کالای ایرانی را راه اصلی کمک مردم به تحقق شعار سال دانست.

امام جمعه زرند در اولین خطبه نماز جمعه این شهر در سال ۱۴۰۰، با تاکید بر توجه مردم به نهادینه شدن فرهنگ مهدویت در جامعه، خرید کالای ایرانی را راه اصلی کمک مردم به تحقق شعار سال دانست.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت عید نوروز، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک بار دیگر در شعار سال به مقولۀ تولید اشاره کردند و این تأکید به رونق و استقلال اقتصادی کشور نشان‌دهندۀ تأثیر زیاد تولید در آیندۀ کشور و حل مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و حمایت از تولید، تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار سال ۱۴۰۰ بوده، بیان داشت: مسئولان باید از تولید حمایت و مانع‌زدایی کنند و تنها حمایت از تولید و تکیه بر قدرت داخلی است که استقلال اقتصادی کشور را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه زرند عرضه داشت: تکلیف مسئولان و مدیران در زمینه شعار سال روشن است، اما نباید فراموش کرد که مردم نیز در تحقق شعار سال مسئولیت دارند، خرید کالای ایرانی و اسراف نکردند راهکار مردم در کمک به تحقق شعار سال و رونق تولید است.

ابراهیمی خواستار عزم همگانی برای تحقق شعار سال شد و افرود: کمک به تولید کالای ملی یک اصل مهم و اساسی در کشورمان است، از سوی دیگر باید در نظر داشت که اگر ما می‌خواهیم به تولیدمان رونق ببخشیم می‌بایست ابتدا رفع سوء‌مدیریت‌ها را در دستور کارمان قرار داده و دست دلالان و سودجویان در چرخه تولید و بازار را قطع کنیم.

وی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، ترویج فرهنگ مهدویت را امری حیاتی دانست و افزود: امیدواریم امسال سال ظهور منجی عالم بشریت باشد.

وی با تاکید بر برپایی باشکوه جشن‌های نیمه شعبان و آذین‌بندی معابر و خیابان‌ها اظهارداشت: ترویج مهدویت و نهادینه کردن فرهنگ مهدویت و تربیت نسل مهدوی زمینه‌ساز عدالت جهانی است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو و تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیان داشت: ریاست جمهوری پستی بسیار حساس است و رئیس جمهور فردی اجرایی و مسئولیت بسیار راهبردی دارد که ۹۶ درصد بوجه کل کشور در اختیارش است. بنابراین مردم باید در انتخاب خود دقت نظر داشته باشند، زیرا انتخاب مردم در این برهۀ حساس از تاریخ ایران اسلامی، دارای اهمیتی بسزا است.

 

انتهای پیام/